Friday, October 27, 2006

Viretuelni svet

Bilo je raznih ljudi koje sa upoznao. Iako nisam covek koji lako sklapa nova prijateljstva ili kontakte,ipak sam probio neke barijere. Nisu tu neke klasicne psihicke barijere pri upoznaanju,vec jednostavno mrzi me da gradim odnos sa nekim koga upoznam. Posebno sto nisam neko ko moze da trpi ili da se zrtvuje. Imam drugove i poneku drugaricu koje znam po 10-15 godina...neke i ceo zivot i to je to.
ribe koje sam upoznao preko neta bile su...hmmm...ok uglavnom. Sa njih par se cujem povremeno...ono gde si sta radis,sta ima i to. Bilja, koju sam upoznao pre ,bogami 2-3 godine, znao sam burazera od neke tetke ili tako nesto. Isli smo zajedno u osnovnu skolu,isto odeljenje. Grujo,on je posle shanirao po Italiji i koje kude. Jedno vreme samo Bilja i ja radili na 200-300 metara jedno od drugog. Pa sam cesto izlazio da ubijem dosadau kod nje kad nemam sta da radim. Sednemo tako kod nje u knjizaru i blejimo.
Bilja je malo opicena,ali je ok lik. Jedan od poslednjih puta kada smo se videli pokazaivala mi je neke slika na fonu i ladno je slikala neke zgazene kuchice i slicne stvari. Bilo je tu i normalnih slika. :)) Bilja je gotivila Hitlera i jos neke naci lidere. Mada nije bila extremna u tome. Raspravljai smo par puta na tu temu. Nista strasno.
Onda sam upoznao jednu Jelenu...izasli smo na par pica,planirao sam da je kresenm,ali sam se predomislio. ubila me je u pojam non stop pricajuci o svojim ljubavnim problemima. I o nekom liku tamo sto je kresnuo pa je batalio...bas me zabole za to. Nije bila posebno interesantna.
Lola...devojka koja je je imala 21-22 godine i nije mogla da se ljubi ako joj uvalis jezik. Nego joj je trebalo neko vreme da se navikne. Mislim...smejurija. Njoj su matorci bili negde preko i ona je kao ucila neku skolu,a ustvari je ladila muda i trosila kintu.
Da ne opisujem dalje...uglavnom bilo je tu i par likova sa kojima sam se upoznao i bili su ok. Par njih bili su moji Cigani (navijaci Zvezde) pa smo isli na utakmice i danas ponekad odemo zajedno na tekme.
Sada kada se osvrnem na sve to,deluje mi nestvarno. Kada se setim nekih,imam utisak kao dam sam bio ubacen u neku PC igricu ili tako nesto i onda se igrica zavrsila i nema vise. Velika vecina tih ljudi mi ne znaci nista. Sto je verovatno i normalno. Dosta njih se i ne secam. Vecini nisam znao ni prava imena,ni godiste. Jednostavno sam blejao tako,jer mi je tada bilo dosadno,pa sam hteo da se zabavim malo.
Secam se jednom da sam ,dok sam bio u Kini,dobio poruku sa meni totalno nepoznatog broja u kojoj mi neko cestita rodjendan. Posto imam obicaj da sve brojeve pored moba zapisujem i u adesar (za svaki slucaj)...uzao sam da pretresam aresear da vidim ko je to. Nasao sam. To je bila Marija. Kako li se ona setila mog rodjendana ni dan danas mi nije jasno. Ja sam znao da je njen negde u aprilu. Zahvalio sam joj se. I njoj su keva i cale bili preko. Cak joj je keva bila neko jako mudo i policiji tamo...radila je i kao prevodilac ili tako nesto. Ali ja sam bio potpuno zaboravio na nju. Nismo se culi minimum godinau dana,jer smo se pre toga zesce posvadjali.
Sad me keva iznervirala nekim SMSom,pizda joj materina i ne mogu da pisem dalje. Nemam inspiraciju.
A valjda se vidi sta sam hteo da kazem? I ako se ne vidi,bas mi varnice mosnice. :))

5 Comments:

At 10:24 AM, Blogger WHITENICKY said...

Brate jesi li ti neku kresnuo od tih ili je sve bilo kao drugarski izlasci u grad ??!?!

 
At 12:41 AM, Anonymous Anonymous said...

hoces da kazes da si ti tek sad poceo da razmisljas o toj ribi koja ti je cestitala rodjendan,..ok kontam da te je iznenadila svojim gestom ali....hm...

 
At 11:26 AM, Blogger Mikac Sever said...

Niki,namerno sam pisao sao o devojkama sa kojima nisam imao NISTA.
Nisam hteo da pisem kako sam jebavao ovu ili onu,vec samo kakve sam ljude sretao.
Znam da to tebi ne odgovara,ti si vise za makar malo explicitnog sadrzaja. :))

 
At 11:27 AM, Blogger Mikac Sever said...

@ anonimus


NIsam sada poceo da razmisljam ni o kome,cak sam se sa tom ribom cuo skoro. Trebale su mi neke informacije od nje.
Nego valjda u nedostatku inbspiracije za nesto vise,uzeo sam da napisem to.

 
At 9:53 AM, Blogger WHITENICKY said...

brate lepo je to kad nemash nista sa njima ... ja retko kad propustim priliku da neku ne kresnem ..ali nisu svi ljudi isti na ovoj planeti ...

Meni mnogi zameraju sto volim pichku ,ali brate to je ljubav koju ne mogu da nikome opishem :))))

 

Post a Comment

<< Home