Wednesday, October 25, 2006

Razvlacenje...

Kad imam ideju,mrzi me da pisem...sve kao... posle cu.
A kad mi se pise onda zaboravim sve ono sto sam imao na pameti. Jebiga...i tako se razvlacim iz dana u dan,onako beskorisno.
Imamu glavi jednu temu,samo sad sam umoran da pisem,mozda nesto srocim veceras.
Tema u fazonu...kako sada vidim neke ribe koje sam upoznao preko neta.
Eto tako nesto...
Ne palite se,nece biti explicitnog sadrzaja. :)) Samo neka zapazanja,konstatacije,ocene,procene...mozda bude i dosadno.

2 Comments:

At 4:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Bas me interesuje kako izgleda tvoje misljenje o ribama koje si upoznao na raznim forumima.
Prekini da se razvlacis i sedi da napises nesto

 
At 7:43 AM, Blogger WHITENICKY said...

ribe s foruma ...zanimljivo , ja sam bio sa nekoliko i zadovoljan sam !!!

PLES pisi brate tvoja iskustva ...

 

Post a Comment

<< Home