Saturday, October 14, 2006

Nov i SLOBODAN forum!!!

Za sve one koji su mislili da su bili sputani na forumu krstarica i kojima je dokurcilo besomucno brisanje postova i zatvaranje tema evo shanse da se pokazu!!! http://www.phpbber.com/phpbb/maradona.html
Forum je jos u fazi razrade,ali smo za nedelju dana uspali da privucemo oko 25 clanova. Ako ovako nastavimobicemo MNOGO jaki! :D
Glavna odlika foruma je ta sto ima podforumu na kojima je maltene sve dozvoljeno. Osim naravno nekog neprikladnog vredjanja licnosti,familije i sl.
Inace,psovanje,cetovanje,lupanje an sve strane,izivljavanje,kacenje glupih slika i otvaranje glupih tema je apsolutno dozvoljeno!!! Niko nista nece zakljucavati,niti brisati,POSEBNO na podforumu LUDARA!!!
Ostali,podforumu su malo ozbijinjiji.
Sve u svemu,svratite,registrujte se i ako vam se svidi reklamirajte dalje. Pozdrav svima!

5 Comments:

At 3:22 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

posetila sam te tamo :)
pa ok je za sada
ali moras da pazis da te sranja sa ludare ne pomere sa mesta

:)))) malo je to puno otvoren forum
docice ti raja koju ne zelis i pocece tamo da kenjaju ..:)
pazi , vazil :)
za sada je sve ok dok su pozvani i odabrani tamo:)

 
At 5:12 PM, Blogger Mikac Sever said...

Ma neka dodje ko hoce. KAo mi se ne budu svidjali samo KRK! :))
Dacu im apsolutnu slobodu na odredjenim temama. Da vidim dokle ce da idu.
Ne shvatam ja to tako ozbiljno,ako forum prezivi,preziveo je,ako ne ko ga jebe kad nije mogao bolje. :)))

Nisu samo odabrani,svako svakoga moze da pozove...nemam ja pojma ko sve tu moze da dodje...

 
At 7:53 AM, Blogger WHITENICKY said...

FORUM JE PRVA LIGA
___________________

Ovo nisam napisao zato sto sam admin na ovom forumu i da ovim tekstom dovlacim ljude na njega ... stvar je izbora . Po meni ovo lici na novo SVASTARU ,ali za razliku od krstarice ovde je dozvoljeno apsolutno sve ...ali na krstarici ne shvataju sta znaci SVASTARA ...pa sama rec kaze pishi sta hoces , radi sta hoces ...

Koje bre zakljucavanje tema , to je debilizam po meni , kao ograniceno chatovanje na krstarici pa mi trosimo nase internet sate da se zezamo , chatujemo ....pa jel po vama cool da mozete da napisete ponekad kurac, picka , sisa ... da nalepite neku fotku da se svi smeju ..


Zamerka za modove na krsti ...mada je bolje da ja to ne pishem nego moderatori sa ovog foruma LUDARA , jer sada cete videti da su moderatori kao i obicni korisnici , ali ovi sa krste misle da su uhvatili boga za muda , ma uhvatili su mene za kurac :)))))

Kurcenja i pretnje banovanjem mi se popelo na vrh glave , pa pogledajte kad je otisla ekipa ludaka sa svastare , sta je sada ... pustosh bre , igrate se kaladonta , ko je na liniji i ti fazoni , sad su poceli seratori da zakljucavaju i te teme , ma znate sta forumashi pizde sa krstarice ko vam jebe mater kad mozete da trpite takve gluposti !!!

 
At 11:56 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

WHITENICKY ja nemam pojma o cemu ti pises
ja tamo i ne zalazim
ne snalazim se bas najbolje tamo
meni je to bilo i ostalo bzv..ta svastara
ja volim da jasno i glasno kazem ono sto volim i da cak pokazem slikom to sto volim...............:)

 
At 10:18 AM, Blogger WHITENICKY said...

@star dust .....

izvini na ludom pisanju , ponekad ni sam sebe ne razumem ... a vec imam potvrdu od mnogih da me smatraju ludakom i cudakom , ali i za to me zabole kita :))))

samo ti uzivaj tamo gde ti je najlepse !!!

meni je najlepshe kad nisam na netu :)))))

 

Post a Comment

<< Home