Thursday, October 05, 2006

Nije me bilo ovih dana

Imao sam neku privatnu frku ovih dana i to mi je potpuno sjebalo inspiraciju. Mogao bih da napisem o tome gomilu postova ovde,ali jos je rano. Ne mogu to jos uvek da izbacim iz sebe. A i treba neke stvari da rascistim sam sa samim sobom.
U medjuvremenu desila se i frka po forumu,pa mi je muka i tamo da idem. Neki su radili i pricali svasta,drugi su to prepricavali i nadogradjivali...i tako redom. Kako god,da li sve ono sto je Niki napisao istina ili ne,ne zna se, samo vidi se da ima ljudi zmija,ljudi pacova i sl. Neko je lagao i "lozio vatru". Ko? Koga to sada boli kurac! :))
Osvestio sam se kada sam shavtio da mi je pre par dana bilo 2 godine kako sam na forumu. Najezio sam se kada sam shvatio da sam ja potrosio 2 godine na tako nesto. Ne bas bukvlano dve godine,jer u pocetku nisam bio toliko aktivan,a ni dok sam bio preko,nisam bio toliko aktivan,ali...ipak mogao sam da urdim neke bolje stvari za te dve godine.
Bilo je tu i HAOS momenata,kada sam vristao od smeha. Ali bilo je i nekih malo ruznih,ali nevezanih za mene,uglavnom.
Sve u svemu,kada sam bio na prvom okupjanju negde u jesen 2005. cak mislim da je to bilo tacno 22.10.2005. bilo je jako fino i zabavno. Upoznao sam neke fine persone,ali sam i video i cuo da neki forumasi znaju mnogo nekih EXTRAMNO privatnih stvari o onim drugima.
Onda sam odlucio da ne idem vise na okupljanja,jer ja tu nemam sta da trazim. Proslo je oko godinu dana i onda me je Psiho naterao da se prvo vidim sa njim,i to je bilo OK,fino smo se zezali. Pa onda da se vidim sa jos par njih...Niki,Mare,McM...i to je bilo ok. U tom trenutku ja sam stvorio privid da je to ok i nedugo zatim otisao na jos 3-4 okupljanja,na koja nisam trebao da idem,kako se kasnije ispostavilo. Ali ko je to mogao da zna? Niko! Ikao je i tu bila fina zajebancija.
Odmah su tu krenule spanske serije,tres muheres i rosa salvahe...kurac palac... kada sam video koliko ima sati vec je bilo kasno. Video sam da sam se zajebao. Sva sreca,pa se ja (koliko mi je poznato) nisam pominjao u tim serijama,ali da sam nastavio sigurno da bih dosao na tapet. Ne volim ni da slusam takve trac price.Koji ce mi to kurac u zivotu?!
Moram vise da se posvetim sebi i nekim korisnim stvarima koje MORAM da zavrsim. Zato ce forum i sve slicno biti na ledu do daljnjeg.

P.S. Niki brate...ja jos nsam doruckovao,a jedu mi se palacinke sa sunkom,pecnicom,pavlakom i kackavaljem...:)))
P.S.S. Sanja da znas samo sto imam LEPU majcu...uuuuu...nemas pojma! :)

21 Comments:

At 12:42 PM, Blogger WHITENICKY said...

joj ljudi moji dal da placem ,
dal da se smejem ,ali morao sam da vristim i da se na glas derem :

NA FORUM IM SE BRE POSEREM !!!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))

Brate ISTINA ce se tesko saznati jer leglo zmija rade povezano , lepo si rekao jedni drugima podmecu noge , saplicu se i sami ... sve je to plod KARANJA U SHUPAK ...

Palacinke sam ti obecao ... oli se slikamo jadan , pa da naturimo na forum :)))) !?!??!?!?!

 
At 12:49 PM, Blogger Mikac Sever said...

Niki brate dokle vise da se slikamo?
Znas da mi je muka da vidim svoj lik na forumu,vise!
Kad me neko naulici zagleda,japrvo pomislim daj je neki forumas,pa sam mu poznat ili me je prepoznao.
:))))

 
At 12:50 PM, Blogger WHITENICKY said...

Brate sto vise poza , rekao sam ti idemo po one majice :))))))

te ce biti najjace :)))))))

Idem uskoro u nabavku ....

 
At 1:09 PM, Blogger Mikac Sever said...

A sta ako ne stane kisa danas ceo dan?
Kako je krenulo...

 
At 2:24 PM, Blogger Sanha said...

Vala,ja ostado bez vas,malo sam se odvikla da pisem,dobro mi dosla ova Grchka,ali nedostajete mi da se zezamo i spamujemo sve teme :)))Bio si debeli pametan josh onda kad si mi govorio da bezim glavom bez obzira,a ja budala,nisam dolazila godinu i po,pa se vratim,nisam trebala,..madaa,...spremam ti materijal,pa ces imati inspiraciju:))I da,josh cuvam tvoje poruke kad si se drao na mene zbog onih slika,tako mi je smeshno,citam ih stalno i plachem:)))

 
At 2:28 PM, Blogger WHITENICKY said...

Placi Sanha placi , izgorece ti kolaci :))))

Bas mi je zao sto odlazite s foruma , a taman sam navikao na vas :))) ...u jbte pa i ja idem s foruma . Zao mi je sto ce vecina da place povodom naseg odlaska :)))) , evo i ja placem dok cesem jaja :))))

 
At 2:30 PM, Blogger WHITENICKY said...

@PLES , a gde je tebi prodavnica u BLOKU 70 :)))))?!??!??!?!

jbte otisao si pre 30 minuta ... gde si bre ?!?!?!

 
At 4:00 PM, Blogger Mikac Sever said...

Citaj Sanha moje poruke i placi. :)))
Pa se onda smej,pa sve zajedno...:))
Tako je to kad se druzis samnom. :)))
"Smeh kroz suze"

A Niki i ti ides sa foruma? Zar? A sto? :)))))))

Jebote,sto je dobro ovako kad mozes da pises kako god ti se digne. :)))

 
At 4:50 PM, Blogger DisMisaL said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 5:39 PM, Blogger Sanha said...

Ma nije mi u stvari krivo sto sam se vratila jer sam upoznala neke ljude vredne paznje,a o svim ostalim sranjima ne razmishljam vishe:))

E debelii,kako uvek dodjesh kad ja odem,nikako da se na'vatamo:))Jednog dana cu napraviti knjigu od nasheg history-a,a i od Nikijevih pesmica i postova:)))

Sad lepo odjebite obojica dok mi ne dune da opet nesto napishem:)))

 
At 6:34 PM, Blogger Sanha said...

Hehehehe,...kako je Cale lepo zakljucao temu,..lepo,lepo,...ode mast u propast:))))Odo i ja :)))

 
At 8:55 PM, Blogger Mikac Sever said...

Ma i Cale svira kurcu...on covek uopste nije za moderatora na Svastari...KRUT je DO BOOOOOOLA od kojeg ne moze da se spava. :))
Njega su trebali da stave na neki strucni forum,a ne na Svastaru gre se narod zajebava.
Mislim SVASTARA BRATE!!! A ti zakljucas temu?!?!?!?!?
Ako negde treba da ima NAJMANJE zakljucanih tema onda je to SVASTARA,a tamo ih ima NAJVISE!!!
Tuzno je to.
Nemam ama bas nista protiv Caleta,ali on nije covek za Svastaru!!! Nikako!!! Mnogo sitnicari,ne daje slobodu.

 
At 7:22 AM, Blogger WHITENICKY said...

@PsD - idem s foruma zato sto mi se ne djasvi ponasanje pojedinaca ... jbte samo pricaju o karanju u shupak maloletnica:))))... dosta bre od mene , nisam ni godinu dana na forumu ... evo za MARETOV rodjendan 19.10. bice tacno godinu dana waoooooo i 30.000 poruka je sasvim dovoljno od mene , doduse nisu pametni postovi ,ali mozda danas sutra neki voajer sedne i krene da cita gluposti koje sam pisao ...jebiga brate hteo sam da se zabavim , mada i druge malo da oraspolozim kad je tmurno vreme, kad se neko nije naspavao zbog jutarnjeg sexa ... sve ce to narod pozlatiti :))))

@Sanha - jebote psujes kao kocijas :)))) , znam da si se od prvog dana palila na mene , ali nisam smeo da napisem jer bi PLESsitnihDEMONA crkao od ljubomore ... a rekao sam mu da cu pevati one pesmice kad umre :)))) . Jebote kad ce neko da crkne s foruma pa da krkamo brate , a ? Ako budem ja prvi , molim sve forumasice i forumase da mi ne pljuju na grob nije to lepo :)))))

 
At 8:36 AM, Blogger WHITENICKY said...

Brate u pravu si za @Caleta , on je isuvise dobar lik za onakvo mesto ... kakvi tamo ludaci sve dolaze ,ali zato i jeste SVASTARA , sve i svasta ucini ljudska mashta :)))))))

 
At 3:49 PM, Blogger Sanha said...

Pa jeste napravili ove blogove da bi psovali kako treba,ljudski:)))Tamo se ne sme,ovde makar pishem shta hocu,dobro ne bash sve shta hocu,bilo bi sranja kad bi svashta pisala:))))

 
At 9:25 PM, Blogger esperanca137 said...

Milance,veliki poz i kissic od mene i Dekija

p.s. na palacinke si uvek pozvan,i ovaj tripko Niki,pa kad odlucite,dodjite:-)

 
At 3:18 AM, Blogger Mikac Sever said...

Espi,za tebe i za Dekija od mene UVEK sve NAJBOLJE!!!
Na palacinke dolazim i nenajavljen!!! :)))
Mozda se najavim neki dan,trebam da dodjem do vaseg komsiluka,da zavrsim nesto ovih dana.

 
At 2:47 PM, Blogger WHITENICKY said...

@Sanha ... ovde smo sreco iskljucivo zbog slobode naseg govora ...mi srbi smo prost narod ,ne u tom smislu ``zaostali u razvoju `` nego kad nekome opsujem milu majku i karam u shupak hocu da napisem to ...a ne da neko brise ..jebem ih u usta ( to je kao da sam rekao pushite kurac ) MOMENTALNO !!!!

@espi ... za ovo tripko ce da padne sex ,naravno cim Deki bude radio 3 smenu :)))), hvala za na pozivu ... naravno pozdravi papagaja :))))

@PLES ..brate moj po uniformi :))) .. jutros ti ja ustanem i kita stoji li stoji , s kim li sam sinoc chatovao da mi je znati ... jutro ustanem kita uspravna , rekoh sam sebi da nije ajfelova kula ...nije brate , ujeo me sinoc komarac za glavic ... idem odmah u CKMu da se slikam , mada i onaj Kineski PLAY BOY nije los , jel imas jos neke veze tamo ..mislim ono TRIJADE , kurci - palci , ninje i ostala kungfu sranja !! !?!??!?!?:))))

 
At 6:22 PM, Blogger Sanha said...

Sloboda govora,a:)))Pa kad bi sve govorila,na shta bi to lichilo:)))

Sreco,sa kim me varash kad si ustao napaljen,a??!!??:))))Nemoj da me razocharavash:)))

Sinoc sam napisala extra post,pola ljudi sam spomenula i pukne budjavi SBB,tako da poruka nije stigla,ai kad mi naleti inspiracija,napisacu sve,mozda josh i gore nego prvi put:))))Mozda je i bolje shto nije radio SBB,ko zna kako bi sad ostali reagovali:)))Madaaa,...kad ti srochim sve shto mislim,bice ti blog NAJPOSECENIJI od svih...:))))

Sloboda mishljenja i govora,a :))))Pa gde ste mene doveli ovde :))))

 
At 9:41 AM, Blogger WHITENICKY said...

@Sanha ... sreco moja , kako kaze MARE ovde smo svi kuce , mace , mede ..evo ti si onda sreca moja :)))) .... odavno se nismo videli , a ni culi ... dobro culi se jesmo ,ali kao da nismo posto je meni nestalo kredita ... :))))

Sloboda govora je nesto sto niko ne moze da ti brani , mozda je i dobro sto nisi uspela da posaljes to sto si htela , ali bitno je da si iz sebe izbacila negativnu energiju . Mada mogu da priznam jednu stvar da mi mnogo nedostajes , oduvek sam se divio tvom humoru , tvom pogledu ispod obrva .... doduse jedna obrva ti je busna :))))) . Ti imas sada svoj zivot ,svoj san ... novog frajera tako da zelim ti sve najbolje :))) , imam ja jos uvek PLESa dok ga neka forumasica ne obrlati ,ali celog zivota sam bio sam protiv svih tako da zivot ide dalje ... ljubavi i prijateljstva ostaju u nasim srcima , forever friends ...miss you !!!!

 
At 3:19 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

hej druze moj
vidim imas pun blog posetioca, hej bre kako mi je drago
Ja stvarno ne znam o cemu ti pises, ja licno nemam ni jedan jedini problem tamo
ignorisem one koje osetim da treba da ignorisem
ni skim ne vodim ljubav na pp. ko ga yebe i taj pp
meni to dopisivanje licno nista ne znaci
lepo sto sam ovde naucila je da imam osmeh po ceo dan i da se zezam
a probleme izbegavam sto vise mogu
pa i onako oni nisu moju................zar nije tako, koga bre briga za neke tamo probleme

vec ti menireci sta te totoliko muci
imam pravo da znam, prva sam se ovde barila hihih secas li se...........ovo se sad salim ......tako lolim

ljubac ...i ne daj se bre

 

Post a Comment

<< Home