Tuesday, October 31, 2006

Emotivac :)

Sad u nedelju sam bio na svadbi kod jednog dobrog drugara. Znamo se ceo zivot. I u neko doba ja dodjem do stola gde je sedeo Toto. Inace je iz Makedonije. Ok momak,smesan je.
I vidim ja da su mu krvave oci,uzasno! Ja ga pitam da li se on to naduvao kao zver ili sta je? On mi odgovori da je plakao. :)
Zaboravih da kazem da je pored mene sedele neka riba. Dobra riba.
"Sto si plakao"?
On kaze: " Zato sto sam emitivac".
Ja se mislim... Toto, ne jedi govna. I tu neko prepucavanje...ovo ono...i ja mu kazem: Pa,jesi ti nju startovao,pa te odbila,pa si plakao kao picka"?
"Nisam" kaze Toto.
"Pa stati ce ti ona? Ti si cas u Makedoniji,cas u Bgu..ko zna gde je ona i sta onda"? kazem ja Totu.
A on mi odgovara:" Pa,to ti ja i pricam brate...placem za izgubljenu ljubav". :))))))
Ja se nasmejah i izadjoh napolje.

10 Comments:

At 9:41 AM, Blogger WHITENICKY said...

brate ko place za ribama je pizdurina ... za ribama se nikad ne place uvek ides dalje i jebes redom !!!

 
At 11:20 PM, Blogger Mikac Sever said...

Brate,ja to znam...ali Toto ne zna. On je kao emotivac,vata ribe na suze!!! Pazi ti taj RAD!!! :)))

 
At 12:19 PM, Blogger WHITENICKY said...

Brate ja ribe hvatam na kitu ... ali ne placem nikad za pickom !

:)))

 
At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said...

to je zato NIKI zato sto si debil...Kako serete SVI VI,mogu misliti,..jbt vi Muskarci...necu da pisem samo cu da se nerviram ovde...Jaka stvar sto je neki tip emotivan...On garant jebe vise nego vas dvojica ukupno...

 
At 1:50 AM, Blogger Mikac Sever said...

Anonimus...nisam ja milio da ismejavam Tota,on je super decko...vec je meni bilo smesno sto covek place UNAPRED!!!
Ne pali se tako brzo!

 
At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said...

uH DALEKO od toga da se palim brzo,...Jeste,.,da,..smeno je to kad neko ima emocije...pogotovo u ovom nasem svetu....wathever

 
At 8:34 PM, Blogger Mikac Sever said...

Joooj...nijebre smesno kad neko ima emocije. Smesno je sto momka place,a nije ni probao da je startuje. Znaci "izuva se pre vremena". :)

 
At 11:36 PM, Anonymous Anonymous said...

pa dobro...sta ces,..jadnik..

 
At 11:00 AM, Blogger WHITENICKY said...

anonimus ... bas je lepo sto sam debil ,ali se ne krijem kao ti pichkice posto nemash petlju da kazesh nesto u lice ...ja kad hocu nekome da jebem mater ,da mu kazem da je konjina ...stavim svoju sliku , svoje podatke da zna ko mu je jebao sve po spisku ...

ovom prilikom se izvinjavam PLESU zbog mojih sexualnih ispada :)))

 
At 3:45 AM, Anonymous mala_nish said...

meni je malo smesno sto place unapred. ali, razumem ga, znate ono: muskarci su ljubomorni na bivse ljubavnike, a zene i na bivse i na buduce ...:) sto je taaako prokleto tacno
bas je slatko sto je emotivac. ja nisam uopste . skoro.

 

Post a Comment

<< Home