Thursday, October 05, 2006

Budjenje

Jutros namerno nisam hteo da ustanem. Iako sam se probudio oko 10h.
Kada sam video kakvo je vreme napolju odbio sam da ustajem iz krevata. Ocaj od vremena. Ako moram da ustajem po ovakvom vremenu kada radim,onda iz inata necu da ustajem kada ne radim.A posebno sto se vec par nedelja budim sa nekom mucninom...zbog nekih licnih problema.
Da li se vama desavalo da se ujutru probudite i da vam padne na pamet da taj dan ne morate uopste da ustajete iz kreveta. I da necete propustiti nista ako ceo dan ostanete u krevetu?
Meni se to desavalo,pre. Imao sam malo cudno radno vreme,jedan dan sam radio,jedan ne. I onda sam imao brdo slobodnih dana sa kojima nisam znao sta da radim. Ne valja to. Ne valja ni kad rmbam,ali ne valja ni kada lezim danima,nedeljama...
Ovakvo ocajno i kisovito vreme kao sto je danas mi i ne smeta,cak ga i volim,ali voim ga samo iz kreveta svoje sobe. :)
Sto bi rekao moj pobratim: What a lovley scotish weather! :)))
Sranje,sisaj bre kurac!!! :))))

6 Comments:

At 7:33 AM, Blogger WHITENICKY said...

Boli tebe kurac PLES ti spavas dok drugi rade i evricima se slade :)))) . Meni svaki dan dodje ona misao ZASTO BRATE DA USTAJEM ZBOG POSLA ,KAD SU IONAKO MALE PLATE ? Onda kazem ustaj kretenu glupi , ko te jebe sto nisi ucio skolu :))))))) i da znas u pravu sam .... ljude sa fakultetom treba da cenis ,a kad krenu da pricaju koliki im je IQ , onda izvadis svoju kitu pa im pokazes koliki je tvoj IQ :)))))) - NARAVNO pod uslovom da ti nije mali :))) . Jebote kisni dan u usranom Beogradu ,kako li je sada u Borci, Sremcici , Jajincima , Belim vodama ... u opkladu da tamo pada sneg :)))) .

E znas sta je stvarno cool , kad sam poceo da radim `98 krenem ujutro oko 5h na posao ... ljudi moji kao da se snima HOROR FILM u gradu ... ulaze zene i tipovi u autobuse trole , rascupani , uzjebanih sminki , odrpani ... jebote rekoh sam sebi odakle su ovi kao iz TUNGUZIJE da su dosli :))))) .


Secam se jednom u troli 40 ili 41 , krenem na posao kad preko puta mene sedi zena nekih 40 godina i gleda u mene i ne trepce ... oci joj krvave od neispavanosti , rascupana i odjednom pocela da se smeje ne glas ... idi bre u picku materinu , pobledeo sam u sekundi ... setio sam se odmah onog naseg horor filma LEPTIRICA , inace sam se usrao u gace kad sam ga gledao sa nekih 8 godina :)))) . Skoro sam pogledao taj film , vristao sam od smeha kako je to lose uradjeno ,ali kad sam bio klinac sanjao sam onaj mlin i jebenu leptiricu ... ej dosta sam kenjao za ovakvo usrano i kisno jutro ... malo da citam i vasa sranja :))))))

 
At 9:54 PM, Blogger Sanha said...

Sisaj ga ti:)))))Tako sam ja lezala godinu dana u krevetu i zaradila rane na ledjima:)))Ni puno lezanja,ni puno rada ne valja:)

Sad smo oboje neradnici:)))Ostavila sam shljaku,imam neke planove druge,imacu kintu,ali nema shljake:))Zanimljivo,a:))))

Ne vlim kishu,ni sneg,bljuzgavicu,volim leto,sunce,nervira me ovo sve,smorena sam celu zimu zbog budjavog vremena,pogotovo sto ne volim kisobrane,pa uvek iskisnem kao mish,al' ok,moj izbor,...:))Moram da kupim cipele....debelii,jel ti se svidjaju one sto smo videli,meni su ok,...ili neke takve slicne,pa da me vishe volish :)))

 
At 5:26 PM, Blogger Sanha said...

Eto shta se deshava kad ne spavash dovoljno,...:))Malo je i Rea kriva,jurcala oko mene i ja smotanaa,zapnem,udarim glavom u neku shipku i sad imam chvorugu i 3 ogrebotine na sred chela:))))Smeshna sam ko pogachica,...Ko ce da me lechi...Nikiii,Ples,...ocete da ljubite da prodje:)))

Odlepitis sam zaradila,dajte mi neke dobre teme vas dvojica:))

 
At 2:51 PM, Blogger WHITENICKY said...

ja sam isto svorc , sve pare sam potrosio na donji ves ... naravno ostalo mi je nesto i za toalet papir jer u zadnje vreme mnogo kenjam ... kenjam kao foka . Hteo sam da kupim neki beli kais za lanane pantalone , kurac moj kupio sam zenski ..jebiga danas je sve nekako UNISEX ... meni je delovao muski , nema veze kupicu drugi ...ali kad mi daju platu . Sinoc sam sanjao kako karam Pamelu Anderson , jebote zaradio sam hepatitis C :))) Nije lako biti mlad :) !!!

 
At 6:25 PM, Blogger Sanha said...

Ja nemam ni jedan jedini kaish,...ni ne treba mi,vishe volim kad mi pantalone spadnu pa se gacice vide,kao na slikama gde me Ples nosi(al nismo smeli na krstu da stavimo),...Ipak se osecam prirodnije kad sam polu gola:)))Perverzija,...jebo kaish,svi i onako misle da sam DROLJA najveca,....pa nastavicu,neka misle:))))Obozavam to:)))

 
At 9:47 AM, Blogger WHITENICKY said...

Hmmm veoma zanimljivo ... znaci ako ja ne kupim sada kais bicu i ja DROLJA :)))))

Pa ono sto ljudi misle o meni , PLESU , tebi ... boli me kurac :)))) , ja zivim u svom svetu koji je samo poznat krugu najblizih prijatelja , familije , rodbine ... sve do banovanja 5 kolena iako ja imam samo 2 kolena ( levo i desno ) ....ali nije to poenta .

Nezgodno je sto ljudi ne mogu da razgranice FORUM od RL ... jer shala je jedno , ozbiljnost je drugo .

Ti si extra devojka , lepa ,pametna ,sarmatna .... imas cak oziljak na celu od onog pirsinga :))) ,ali sve je to sex na eks . Boli te cirokana sada imas frajera , jebo to forum ...mislim ja bih isto , ali gde bre ... prijateljstvo je na mestu br.1 iako smo bili u vezi pre nekih mesec dana , necu vise to da krijem ... ali svi znaju da sam bio sa 100000 forumasica ,ali necu da ih imenujem ... SEX je MOMENTALAN !!!

 

Post a Comment

<< Home