Monday, September 18, 2006

Utakmica

Evo malopre sam dosao sa utakmice Zvezda-Bezanija i bilo je ...hm,cudno.
Igra ocajna! Nismo sansu stvorili. Odigrali smo 1-1 iako smo gubili 1-0!
Meni se veci deo prvog poluvremena spavalo. Jedva sam drao oci otvorene. I onda posle poluvremena,kada smo primili taj gol i kad se masa digla da navija bio je pravi haos! Kad smo videli Zvezda ne moze nista da uradi,naravno pocelo je horsko navijanje " Igrate k'o picke", "Srce na teren,hocemo srce na teren", "To nije Versaci,nije Armani,to je Zvezdin dres,vi manekeni".
Onda su malo ozbiljnije zaigrali,ali samo malo. I uspali smo da umuvamo gol. Mada nas je i sudija dosta drkao.
Na severnoj tribini trans pslednjih 15-20 minuta...jos kad je pao gol,imao sam utisak kao da je stadion pun,a ne da ima ana severu oko 2-3 000 ljudi. Znaci kao u grotlu.
Zavrsi se tekma,onda ispade neka frka na terenu...kurac palac...i navijaci krenuse da navijaju "Dodjite na sever"...i igraci se nekako odvukose do blizu severa i mi onda svi u glas " Igrate k'o picke,igrate k'o pichke". Oni kao nama palaudirase i pokupise se u svalcioniu. A ja pravac kuci.
jedva sam stigao do kuce i 2 sata nisam mogao da dodjem do daha. U usima mi zuji.
Stvarno je bilo EXTRA!!

1 Comments:

At 7:32 AM, Blogger WHITENICKY said...

oduvek sam ti PLES govorio da navijas za pogresan tim ...da si navijao za PARTIZAN sad bi bio faca u NARODU , ovako si brate prosao kao kad je batka_mija okacio zlatne kopacke o klin :))))

 

Post a Comment

<< Home