Saturday, September 09, 2006

Sputavanje,foliranje,zabulde...ili sta vec?

Juce bas jedan moj drug i ja pricamo o ribama i o sexu. Odnosno,da budem precizan, vise smo verbalno razmenjivali sexualna iskustva. Nesto smo kod mene kuci namestali oko kompa i dohvati smo se takve teme.
Generalno,prica nam se slozila oko toga da ima dosta devojaka cija je sexulnost i sexulana zelja sputana zbog loseg uticaja sredine. Ispada da se devojke plase da u potpunosti iskazu svoj sexualni potencijal kada su sa muskarcem,da ovi ne bi pomilsili da su one ,bogati, kurve. A,najgore je sto takvih muskaraca i ima. I to je ona najgora vrsta,koja bi htela da ispuni svoje sexualne fantazije,koja bi htela sex na jednu noc,analni sexa,svrsavanja u usta,razno raznih poza,a kada cuju da neke devojke to rade i priuste nekim svojim muskarcima onda ih nazivaju kurvama,droljama...
Kakvo licemerstvo!!!
Bio sam sa nekoliko devojaka,ne bas na jednu noc,ali na par kresova i to onako iz prve,bez nekog posebno dubljeg upoznavanja i nikada nisam ni pomislio da su one nekakve drolje,akamoli da sam to rekao. Devojakama se jednostavno jebalo isto kao sto se i meni jebe. I muskarci i zene spadaju u istu,ljudsku vrstu,imaju iste potrebe i zahteve,zar ne? Pricam uopsteno.
Moj ortak je takodje ovakvog misljenja.
No,ovo je bio samo uvod za ono o cemu sam hteo ovde da pisem. Posto se dosta muskarca ponasa i razmislja onako kao sam gore pomenuo,onda devojke dolaze u situaciju da sputavaju same sebe i pri samom sexulanom cinu,a da ne pricam o nekakvom razgovoru ili flertu koji ide pre sexa. Jednostavno dolazimo do tvrdjenja pazara. Konkretno...
Pre 2-3 godine ortak me upoznao sa jednom ribom,koju je on povremeno jebavao,pa je hteo i meni da je nabaci. Da ne duzim pricu. Otisli smo kod nje,zezali se i dogovorili se da za neki dan opet dodjemo on i ja,jer ce ona da pravi palacinke. OK! On je naravno otkazao,da oslobodi meni prostor. Ja sam otisao,palacinke su bile dobre. :))) Posle palacinki poceli smo da igramo karte,ona me je ucili neku igru,kartasku. Nebitno...uglavnom posle tog kartanja smo se pojebali.
No,sta je tu interesantno...nije htela da mi pusi. Hm,to je drugi put u zivotu ( i poslednji) da neka riba nije htela da mi pusi(prvi put,prvi sex),a prvi put da sam nekoj uopste morao i da kazem da mi popusi. Mislim,to se podrazumeva? Kod mene, da! Kao sto se podrazumeva da cu i ja nju da oblizem celu,ako treba.
Nisam hteo da silim i jebao sam bez predhodnog pusenja i osecaj je sranje. Iako znam da je ona ovom ortaku puslia ...itd. Posle par dana,opet smo se culi,otisao sam kod nje i ovaj put se nismo jebali ,jer je ona bila u PMSu,ali mi je popusila. I to ne samo da mi je popusila vec sam joj svrsavao u usta i gutala je. Nisam joj trazio da joj svrsim u usta,niti da guta,to je uradila samoinicijativno.
I sta sad? Ako se to sve poveze sa onim prvim sexom sa njom, kada nije htela ni da mu popusi,a sad me jos pustila i da joj svrsavam u usta,pa je jos i gutala. Bez pitanja,sram je bilo! :)))
Jel to sputanost ili je tvrdila pazar ili sta? Kao, nije htela sve to prvi put? Hm? Sto se mene tice nijedna devojka od mene ne moze da ocekuje da cu nesto bolje misliti o njoj, ako mi da da je kresnem tek posle nekoliko dana ili par nedelja. To je glupost. Za mene je sex sex. Ja ga zelim,ti ga zelis...u cemu je onda problem? Ja zelim ovo,ti ono...ok! Ja tebi ti meni. Uzitak za uzitak. Kakva sramota,kakvi bakraci.
Kao sto moj ortak, s pocetka, prica kako mu je neka, koju je upoznao i sa kojom se kresnuo na moru letos,pricala kako je imala sex sa dva muskarca,kako joj se to svidja i kako i koliko voli da se sexa. Moj komentar je bio,ako i ortakov:" Lutko, svaka cast"! Iskrenost ,bre! Bez drkanja,bez zavlacenja,laganja. Pa pre cu takovj devojci da poverujem bilo sta drugo,nego nekoj koja mi izigrava neku msernost ili kaze da sam perverznjak zato sto hocu da mi popusi,da je jebem u guzu ili da joj svrsim u usta,sise...itd.
Visecu da cenim devojku koja mi pruzi sve u trenutku,nego neku koja ce da mi deli uzitak onako kako i koliko ona misli da je dovoljno. Pa to je moj uzitak,valjda ja najbolje znam kad mi je i koliko dovoljno. Ako sam ja spreman da zarad njenog uzitka ucinim ono sto joj se svidja,treba i ona meni. Samo eto...ima muskarca koji bi u ovakvoj situaciji rekli da je gore pominjana riba kurva. I onda se devojke zbog toga sputaju. Predpostavljam.
Mada ima i onih koje tvrde pazar,da bi pokazale kako su karakterne. Cero,serem ti se u karakter ako me pustis da ti zavucem prst,a ne das da ti ga gurnem(primer mog ortaka). To je isti karakter kada se jebe u dupe,da bi bila nevina. Ha!
Ziva je istina ona izreka koja kaze da je kurva ona koja ne da. Ma, necu da se cimam oko sexa. Ja volim to i to,ako ti neces to da mi pruzis,ma ima ko hoce,znam provereno iz iskustva. Sva sreca,pa sam do sada uvek imao devojke koje su mi uvek potpuno sexulano predavale,kao i ja njima. Znale su sta hoce,nisu se toga stidele i vrlo sam ih cenio zbog toga i uvek se trudio da sa njima dam sve od sebe. Zahvaljujuci svim tim devojkama sa kojima sam bio vrlo sam zadovoljan svojim sexulanim zivotom. A trudio sam da i one budu zadovljne. Kazu da su zadovoljne i da su bile zadovljne,ako se zenama moze verovati. :))
Devojke,obozavam vas! Lutkice moje. :)

5 Comments:

At 12:39 AM, Blogger KLL said...

Aaa... aaaa... aaaa-pćihaaaa!!!

Istina :)

 
At 6:39 PM, Blogger Munjočitačica said...

Ma, sve je to kurvaluk...!

 
At 4:59 PM, Blogger Mikac Sever said...

Pa moguce...ali kako kaze Buldozer

"Zivot je kratak
noci su duge
bla ,bla, bla...
odmah kazi DA"! :))

 
At 1:54 AM, Blogger Sanha said...

Brate mili,shta ti histerishesh kad ti je sve na tacni uvek,...:)))Evo...."...I nudim ti se ja,a ti vec negde posluzeeeennnn....":))))))

Obozavam te i tvoje cice koje te zadovoljavaju,samo da ne prestanu,ne bih da postanesh isfrutriran:))

Ljubi te Njanjava:)))

 
At 7:25 AM, Blogger WHITENICKY said...

brate ako znas neku da se dere u shupak mene zovi MOMENTALNO :)))

 

Post a Comment

<< Home