Friday, September 08, 2006

Skandinavija,brate! ( I like Scandinavia)

I would like to meet some fine girl from some scandinavian country. And would like to visite some scandinavian country. I would be very glad for that.


A sad za ove nashe. :))
Ajde ako ima neka nasha da me zeni za papire iz ljubavi,da me vodi gore negde u Svedsku,Norvesku,Finsku...ne bi se bunio ni za neku drugu zemlju Shengena. :)
Da mi skrati ove muke sa cekanjem papira.
Sta mi fali,lepsi sam od vecine onih koji sebe nazivaju Evropljani. :)) Mlad,zdrav,prav,radno sposoban, duhovit pre svega,pozeljan,maximalno se trudim u sexu...mislim sta vise treba. Zar nije dovljno sve ovo? :))
Necu nikom da se uvaljujem na gajbu. Hocu odmah da sljakam i da zaradjujem.
Gotovo da sam idealna prilika za svaku nasu devojku koja je preko i koja imam papire. Nece da se pokaje,uopste!
Ajde moze i da na rate otplatim papire.KOliko je godina potrebno za papire,pa da se dogovorimo koliko da placam svaki mesec dok ne dobojem papire,ako oni moji kvaliteti gore navedeni nisu dovoljni. Mada su i vise nego dovoljni. :))

10 Comments:

At 7:47 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

evo me
ulogovacu se samo zbog tebe
da ne kazes kako mi koji zivimo daleko nismo nekako isti kao ti

 
At 8:02 PM, Blogger Mikac Sever said...

Hvala lutko sto si se ulogovla i ostavila komentar.
Hoces da me zenis za papire? :))
Ili imas neku drugaricu mozda? :)

 
At 9:40 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

hehe jok ja bwe
pa posle svadje da me psjujes
sam si biraj pa se sam zeni.......:)
to je posteno

 
At 12:41 AM, Blogger Mikac Sever said...

Dobro,samo da znas da ce da ti bude zao. :))

 
At 3:01 AM, Blogger zvezdana_prasina said...

hahahahaha mozda i hoce
kad ostarim..............:))))

 
At 5:17 PM, Blogger Mikac Sever said...

Dodji,da ostarimo zajedno...:)))

Si slusala obradu te pesme od onog Hrvatskog benda Let 3?
Obrada je LUDACKI DOBRA!!!
Zove se "dijete u vremenu",kao Deep Purple Child in Time :)))
A muzika mesavina DP-a i Pink Floyda,uz narodnjacki text. :))

 
At 6:12 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

ne nisam slusala tu pesmu
tesko je biti u toku ovako daleko
ja iako volim nasu muziku ipak radije slusam svoj blous-e i jazz

sta ti volis od muzike

 
At 4:54 PM, Blogger Mikac Sever said...

Ja volim od svega pomalo,ali uglavnom gitarske muzike.
Jazz mi je stran i smara me.
Blues mi je EXTRA. Posebno neki slow blues,ako recimo od ZZ Topa-Blues jeans bluez,ili od Buldozera Blues Gnjuz...i tako.
Inace uglanom slusam tezu gitasku muziku od metala do panka.
Volim sirovost,posebno sirovost i oguljenost nekih LIve nastupa.
To mi je 80-90% orijentacije. Ostalo su neka usputna sranja.

 
At 1:54 AM, Blogger zvezdana_prasina said...

nemoj se ljutiti na mene
ali tako mi as delujes
sirovo.....treba te dobro preraditi i obraditi da bi bio kao mala maca
a taki ste bas svi yebga............:)))
ajd ajd glavu gore..danas si mi bas tuzan
ko te dirao reci mi .........:))))

 
At 7:30 AM, Blogger WHITENICKY said...

brate nije sve u papirima ... covece neka moze da upotrebi na tebi sadomazo :))))

Evo video si na forumu , slatkorecivi postovi u a u RL ljige :)))))

 

Post a Comment

<< Home