Monday, September 11, 2006

Prolece-Buldozer

Fan sam slovenacke grupe iz 70tih i 80tih godina. Ovu pesmu intezivno slusam vec nekoliko dana. Pokusao sam na netu da nadjem tezt,jer mi je snimak malo mutan,ali nisam uspeo. Neki delovi su mi malo nejasni,ali mislim da je 95% texta tacno. Ako neko slucajno zna neka me ispravi.


Intro (dete recituje)

"Stiglo je prolece
obukla se priroda
i ptice nam dolecu
bice pjesme,zivelo prolece"


Slatka mala djevice
bludnih kretnji
slatka mala glumice
prolecnih setnji
grad je sada tvoj
(grad je,grad je moj)-zenski back vokali

(gledam se u izlogu)
Uziva svaku svoju potrebu
(na ledja mi se lepe pogledi)
uziva u svojoj pravoj prirodi
svet je sada tvoj
(svet je,svet je moj)

A da sam tvoj omiljeni pjevac 2x
ja bih znao sta bih radio 2x
(sta bi znao,htel bih da znam) 2x
da sam sada tvoj
(da si,da si moj)
da sam sada tvoj
(da si,da si moj)
oooooo!

Slatka mala djevice
bludnih kretnji
slatka mala glumice
prolecnih setnji
svet je sada tvoj
(svet je,svet je moj) 3x



15 Comments:

At 4:36 AM, Blogger Fluid od Juga said...

De me nađe s tim Buldožerom!? :)
Kako je to dobar i lud bend. :)
Nemam tekst pesme, ali sam imao u rukama baš tu ploču "Nevino srce". Na omotu su bili i tekstovi, ali ploču sam morao da vratim. S ploče sam onda snimio na kasetu, ali pošto više kasete ne slušam (ne radi mi dek) pored teksta kao da nemam ni snimak. Mnoge sam stvari kompletirao, ali Buldožer još nisam, a trebalo bi. :)

 
At 7:34 AM, Blogger WHITENICKY said...

odlicna pesma , moracu da je prepravim i stavim neke svoje sexy hitove :))))

 
At 7:35 AM, Blogger WHITENICKY said...

HIT BR.1

Te noci kad si odlazio Desanku sam mlatio ,
Da sam brze drkao na forum bih te vratio ,
Otisao si ovako bez pozdrava I suza ,
Verujem da te celu noc svrbela goooza :))))

Forumasice su vristale na postove tvoje,
Guzile su se I menjale boje ,
Otisao si kako si I zasluzio ,
One forumasice u tvoje ime sam naguzio :)))

Dusmani neka sada placu I gledaju ,
Takve ludake poput tebe na forumu trebaju,
Sve si uradio da kresnes neku trebu,
Ali one se na drugom mestu yebu ,
Nemoj da places kresnucu ih ja ,
Otisao je PSD I da se javno zna :))))

 
At 7:35 AM, Blogger WHITENICKY said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 7:36 AM, Blogger WHITENICKY said...

HIT BR.3

U zagrljaju tvom osecam se jadno ,
povracao si po meni bas je bilo gadno,
prcali smo brate sto smo hteli ,
posle smo do jutra tvoje sendvice jeli ))))).

Tvojim osmehom ocarao si sve ,
jeste da nisi prao zube ,ali ostvario si sne,
video si ekipu koja nista ne vredi ,
sve u stihu plati pa ih yebi ))

Kad places hocu da se derem ,
moracu odmah u WC da serem ,
Nisam kupio wc papira ,
neka sada harmonikica svira ))).

Tuzno je to sto odlazis odavde ,
zbog tebe sviracu u gajde,
kresnucu svaku koju nisi smeo,
smatracu da si ti tako hteo .

///////////////////////////////////////////////

PSD druze moj nije lak odlazak tvoj,
placem za tobom i ne mogu da se smirim,
voleo sam uvek @Sanhi pod suknju da virim )))

Zao mi je sto ti na kraju priznajem grehe moje,
znas da smo se voleli nas dvoje ,
ne ostavljaj me samog ona @Zana je luda ,
celu noc mi je gledala u muda )))))

PSD druze kita mi place ,
sto bih rado @Bliss skinuo gace ,
ona me voli u dubini duse ,
hoce devojke od jutra da nam ga pushe ))))


Zato nemoj da ides daj im ti kitu,
obecala je @Sibirka napraviti pitu,
kresni i ti nesto da ne moram sve ja ,
bicu zauvek tvoja zvezda vodilja )))))

 
At 7:36 AM, Blogger WHITENICKY said...

HIT BR.4

Te noci kad si mi SMS slao ,
ja sam uveliko @Petu W. drao ,
@Ljuba82 je od tuge plakao ,
zamalo me lancom od bicikla nije smakao )))))

@ZoranPetrovic je zvao mene ,
nije imao srca da ti kaze da si krele ,
to su sve rekli ja ti samo pisem ,
srce me steglo ne mogu da disem )))

Najvise je plakao @Mare car ,
njemu cu pokloniti Reu na dar,
PSD brate jos jednom odluci,
evo vodicu te Zaninoj kuci ))))

@Sanha mi je celu noc u slusalicu plakala ,
rekla je da je PSD guza mnogo dlakava ,
@Bliss je grcala u suzama od bola ,
rekla je da u zivotu nije srela veceg vola ))))

Svi su tugovali samo je KLL slavio ,
na tvoje guzove je na Kalisu balavio ,
@jeasus je mislio da ti nesto kaze ,
Ali znas brate da voli mnogo da slaze …

 
At 7:37 AM, Blogger WHITENICKY said...

HIT BR.5

Zbogom DEMONI , zbogom LUDACI ,
otisao si ,a ostao ti hleb na traci ,
trebao si barem njega da platis ,
ovako ces morati na forum da se vratis ))))

Nemoj da ti tesko pada ,
kazu doci ce na forum nova vlada,
novi modovi Iinovi fazoni,
videces da te @rastamann najvise voli )))))

Ja sam taj koji ti podrsku daje ,
iako si mi onu noc obrijao samo jedno yaye ,
dodji PLES nedostajes nam svima ,
vidis kako lepo ide moja sexy rima ))))

Ti si taj zbog koga sam dosao ,
odavno bih pored Ade prosao,
molim te vrati se dacu ti kiss ,
oprostila mi je sve grehe ,
moja ljubav @Bliss )))

///////////////////////////////////////////

U mislima si mojim ti slatki deomonu ,
Kad mislim o tebi kao da mastam o volu,
Kupio sam pasulj koji samo jades ,
Ali moras najpre Reu da poyebes

Ti je uhvati za prednje noge ,ja cu pozadi,
Neka nam KLL pokaze kako se to radi,
Sanha neka gleda I neka place ,
Nisam nikad video da nosi crne tanga gace

Umocio sam keks u kravicu mleko,
Zao mi je sto si PSD od mene daleko ,
Da si samo koji milimetar blize ,
Video bi kako se moja kita na tebe dize .

ZAUVEK TVOJ WHITENICKY
/////////////////////////////////////////////

Poslednje ZBOGOM rekao si druze,
kad smo komsinicama krali ruze,
nemoj da ides kumim te I molim ,
znas da te svim srcem volim ))))))))

Poslednje ZBOGOM rekao si druze,
naguzicu te rado I neka me tuze,
bice extra sexa na sve strane ,
samo molim boga da ujutro svane )))))


Poslednje ZBOGOM rekao si druze,
uzmi sve sto ti drugi pruze,
ja ti moju kitu sa zbogom dajem,
nemoj samo da se posle kajem ))))))

////////////////////////////////////////////
PSD to je decko koji nije suzu pustio ,
jedva je ZBOGOM iz usta izustio,
ostavio je prijatelje bez ludih tema,
ali to je bila njegova yebozovna shema

Imao je uvek inspiraciju do yaya ,
zvali su ga uvek DEMON baya ,
naoruzan je bio uvek do zuba,
ali nikad ni nije imao junacka muda ))))

Oplakujem te druze samo da znas,
samo jos jednom booolju da mi das ,
molim te vrati se ne mogu ovako,
mojoj kiti stvarno nije lako )))))

Vrati se ako nista zbog Djok mog,
zbog naseg sexa i dupeta tvog ,
oni su zasluzni sto smo ovakvi ,
nemoj slucajno da ste ovu temu takli (((

ZBOGOM BRATE SVI CE DA PATE !!!!

 
At 7:38 AM, Blogger WHITENICKY said...

HIT BR.6

Za poslednje ZBOGOM polozio sam ruze,
Otisao si PSD moj najbolji druze ,
Ti si nama ostao u srcu I dusi ,
Sad idi pa ga nekom drugom pushi

Usamljen bez tebe kao bez cigara ,
Celu noc je plakala moja kara ,
Dodji DEMONU ti si nasa vila ,
Oduvek ti je dobro stajala svila

Obuci ono tvoje sexy odelo,
Ja cu sa zadovoljstvom svrsiti na cello,
Budi mi drug ne ostavljaj me sada ,
Uvek ce te cekati najbolja parada .

//////////////////////////
Na obroncima planine bez imena i broja ,
stoji nadgrobna ploca tvoja ,
nad njom placem i na glas se derem ,
PSD druze ne mogu da serem )))

Jeo sam one tvoje sendvice slane ,
bolje da sam na pijaci kupio banane,
zatvorilo me brate skroz do guse ,
ne odlazi brate mogu da nam pushe ))))

Ja sam se oprostio nekoliko puta ,
stigla me neka nervoza ljuta ,
vratio sam se ovde samo zbog tebe,
jer treba neko ovde da se yebe ))))

/////////////////////////////////////////////////
Plakao sam nocima i suze su mi tekle ,
svasta su mi forumasice za tebe rekle,
pricale su prazne price i nekakve nebuloze ,
kazu brate da bolujes od tuberkuloze ))))

Trebao si da kazes da su u pitanju takvi problemi ,
nasli bi neku forumasicu i odmah se zeni ,
nisi ti neki gubitnik i budala ,
veruj svaka treca bi ti dala )))))

Ozdravi druze molimo te svi ,
nemoj reci zbogom volimo te mi ,
ustani iz kreveta i nesto kazi ,
nemoj samo da se sluzis lazi )))

 
At 7:39 AM, Blogger WHITENICKY said...

HIT BR.7

Okupili se juce oko Terazijske cesme ,
Gde vise niko prismrditi ne sme ,
Doduse PSDa sam cekao 15 minuta ,
Pomislio sam da nije skrenuo s puta

Jeli I pili IceKafu, pizzu I kolu ,
Sve smo razbacali po celom stolu,
Gledali smo utakmicu I navijali glasno,
Iako nam od pocetka nista nije bilo jasno

Bilo nam je glupo I to smo znali ,
Uvece smo nasu ljubav @Sanhu zvali,
Otisao sam odmah da joj uberem cvece ,
Ali da mi da strastveni poljubac to ona nece

Trcao sam kuci ko muva bez glave
Molio sam boga da mi proliv stane,
Srecom pa sam prebrodio tu groznu krizu
Zao mi je sto mi sada PSD nije blizu

Zvao sam ga na mob. da vidim sta radi ,
Poludeo covek I iz plavuse ga ne vadi ,
Okretao je za sve poze I na sve strane
Tu ljubav ne mogu da brane


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Orhideje I zumbuli najlepse su cvece ,
PSD druze niko zaboravit te nece ,
Uneo si zivost I vedrinu ,
Sada se nosi u pizdu materinu

Usrao si svaku temu na kojoj si bio,
Covece kao da si kopirao @batka_miju ,
Zakljucavali ti teme I na tebe se gadili ,
Obruc oko foruma svi su izgradili

Ostaces uvek u secanju mome ,
Kad smo na terazijama prodavali kondome ,
Hteli smo juce da trpamo nesto ,
Ali jedna mala izvukla se vesto

Uskoro se ovim stihovima blizi kraj,
PSD poslednji poljubac na daj ,
Isplaci se na ramenu mom ,
Zauvek whitenicky najbolji drugar tvoj

//////////////////////////////////////////////////////////////

Osveticu te brate ne tuguj sada ,
Oterali su sa foruma @baneta gada ,
Ne mogu da nas brate teraju odavde ,
Zasto nema nekog boga pravde ?

Novi moderatori na forum su dosli ,
Kakvu li su samo obuku prosli ,
PSD tebe ni spominjali nisu ,
Zato sto im nisi bio blizu

Jednog dana kad budes mod ,
Ja cu pratiti tvoj cuveni hod,
Bicemo moderatori za zemljoradnju I stocarstvo ,
To je nase nesudjeno carstvo

 
At 7:40 AM, Blogger WHITENICKY said...

HIT BR.8

Plakao sam dugo nocima ,
Nisam mogao da te gledam ocima ,
Sve uspomene brisem sada ,
Kad serem setim te se tada

Zora svice , petao se cuje ,
Protiv tebe zavera se kuje,
Ko te mrzi , ko te tera ,
Stvarno je brate najveca dileja .

Ne odlazi od mene molim te brate ,
Izlazicemo u svaleraciju u sitne sate,
Sledeci put kod iste cemo svratiti ,
Vise se kuci necu vratiti

Sinoc je tako lepo kosu namestila ,
Kod mog ortaka zvrcku mi smestila ,
Oprostio sam joj sve zbog stiska tog ,
Opalio bih je brate oprostio mi bog
///////////////////////////////////

Nema tuge , nema bola ,
PSD je dijabola ,
volim sex , volim lazi ,
forum mi je je najdrazi :)))))))

 
At 7:45 AM, Blogger WHITENICKY said...

hit br .2

greskom sam ga obrisao :)))

Zasto ides PSD brate ,
mnoge sada cice za tobom pate ,
jeste da su u zemlji male plate,
zato nemoj da te drugi blate .

Pokazi svim svoj sexy hod,
bices jednog dana na ljis-u mod,
imas sve potrebne kvalitete ,
nikad nisi dobro pogadjao u mete ))))

Daj pokazi kitu sada svima ,
neka se svako na ovu temu prima,
svako ko te tera neka mi ga duva,
neka demonstira sex moja mala muva ))

 
At 10:14 AM, Blogger WHITENICKY said...

NOVI HIT :
----------------
DEMON feat.NICKY

Otisli smo brate uzdignutih KITA ,
bolje nego da na forumu za nas neko PITA ,
pravili smo haos i atmosferu ,
sada neka pizdurine nove fazone seru ....


BRKA je kazu sada glavna faca ,
u avataru mu je uvek bila ona crna maca ,
uvek se hvalio da me ispalio ,
ali ne zna da sam mu devojku pre mesec dana opalio :)))))


Sto volim sto i na ovom tvom blogu ima zmija ,
prenosice ove poruke i to mi bas prija ,
dzabe brate da se prave ovde fini ,
u RL su skoro svi debili :)))

Jebem ih usta glupi su ko noc ,
poslacu im hitnu upomoc ,
od sada nosim utoku u grad ,
jer od forumasa se opasno siri smrad ...


ZA PIZDURINE FORUMASKE !!!!

 
At 3:43 PM, Blogger Sanha said...

Od ovoga cu knjigu da napravim :))))

Ples,debeliiiii,....kako mi je dobra pesmaaaaa,...fala,fala,...samo ti baci shta valja:)))

 
At 2:59 PM, Blogger WHITENICKY said...

@Sanha ..ko zna mozda se dobro i unovci , danas ljudi svakojako smece prodaju po ulici i zaradjuju , mozda i mi uzmemo koji dinar , ako nista za pizzu i zito sa slagom :)))

Te noci kada poljubiti sam te hteo,
sa demonima sam se u ulazu sreo ,
digla mi se kita opisati ne mogu ,
tvojim sisama oborila bi me s nogu :)))))

Uzdasi moji daleko se cuju ,
dok po meni zmije otrov pljuju ,
boli me kuraca za njih bas ,
obozavam da pijem drink mish-mash !

Dok svrsavam polako celo mi se znoji,
boli me kurac ko me od forumasa voli,
meni su jaja obrijana i bas me briga ,
migavac mi vise ne miga :)))


PLES je ortak koji mi zivot znaci ,
za njega svaka forumasica mora da se svlaci ,
on je voajer i takav mu je hobi ,
ne sekiraj se brate imas uvek lobi !!!

 
At 9:36 AM, Blogger WHITENICKY said...

Hitovi moji jednog dana ce da se pamte ,drago mi je zbog toga !!!

 

Post a Comment

<< Home