Friday, September 15, 2006

Poslednjih dana

Nesto nisam u formi poslednjih dana. Nisam bio raspolozen za pisanje. A nisam ni imao sta posebno da pisem. Doduse imao sam,ali nije mi jos vreme da pisem o tome. Uglavnom sacekam da prodje neko vreme da mogu o necemu da pisem hladne glave.
Svega i svacega sam se naslusao poslednjih dana. A posebno me nervira ova stoka iz SBB,jer vec 7 dana nemam kablovski net,jer oni nesto popravljaju. Popravljaju oni moj kurac!!!
Juce me je obradovalo sto sam od jedne moje davnasnje drugarice dobio e-mail. Ona vec 10 godina zivi u Londonu i ponudila mi je gostoprimstvo ako nameravam da dodjem u London.
Bas lepo.
Inace,ona vec 10 godina nije dolazila u Srbiju. A i zasto bi? Tamo ima neki svoj bend i bavi se muzikom. Nadam se da ce biti uspesna u tome. Zelim joj to. Ovde smo zajedno isli u skolu i puno smo se druzili. Super je lik!
izgleda da ce uskoro jedan moj ortak da se zeni. Bice veselo uz sisatu pevaljku. :))
Danas sam se cuo i za burazerom. Malo smo procaskali.Ne secam se o cemu smo pricali. Posle sam bio van. Skoro da sam zaboravio da je Zvezda danas igrala. Setio sam se kada sam posao do grada. Ali sam ipak gledao utakmicu u jednom kaficu. Pukli smo 2-0 od shaban! Mi smo veci shabani od njih.
Sinoc sam se fino ispricao sa Otrovom. Tako zovem jednu ribu. Bas smo se smejali slatko.
Cuo sam se sa najboljom drugaricom,koja je pre oko mesec dana dosla iz USA i kaze da se smorila zesce. Jebiga,mesec i po dana je morala da cuva tetkinu decu i nije mogla da mrdne nigde.
Kad se sve sabere...bez ideje poslednjih dana.
Kao sto bi rekao Dzoni: "Lutke od krvi bez trunke ideje"...to sam ja bio ovih dana. Naravno, bez ideje za pisanje.Ideja za nesto drugo je bilo. He he!

1 Comments:

At 2:43 AM, Blogger Sanha said...

Debeli,...ajde da ogovaramo,bice ti zanimljivije,samo izmeni imena,...smislicemo zajedno,bash mi se neshto ogovara,pa ko se pronadje,neka se ne ljuti,neka se ukljuchi u pljuvanje po samom sebi:)))Evooo,..mozesh i mene da ogovarash,mada to vec radish,znam,...:))I da,..stoka si jer mi ne dash,....:)))hehehehhe

 

Post a Comment

<< Home