Tuesday, September 12, 2006

Poklon (nije kome je namenjeno,vec kome je sudjeno)

Da li vam se nekada desilo da ste kupili nekome poklon,a da taj poklon nije bio urucen,poklonjen?Da li vam se to desilo slucajno ili namerno? Da li vam se u medjuvremenu desilo da se razocarate u osobu kojoj ste kupili poklon,pa ste odustali da ga poklonite? Da li vam se desilo da vam poklon na bilo koji nacin bude odbijen?Meni se desilo nesto od ovoga.A imam i ortaka kome se desilo nesto slicno. Kupio sam poklon jednoj osobi,pre par meseci, ali on ni dan danas nije urucen. Ne znam sta da radim sa njim?Stoji spakovan u kutiji, tu u mojoj sobi. Pomenuo sam skoro to jednoj devojci koju sam upoznao,pa mi je ona onako u sali (ili mozda u zbilji) rekla da ne bi imala nista protiv da to njoj poklonim. Voli poklone,onako vanredne,iznenadne. To bih i uradio (mozda i uradim),ali mi je glupo,jer poklon nije namenjen njoj. Jeste univerzalan,ali opet je i kupljen sa odredjenom namerom. Kupljen je da ostavi odredjeni utisak kod osobu kojoj namenjen.
Dosta sam se izmlatretirao dok sam ga kupio i znao sam da toliko maltretiranje nece vredeti. Hteo sam da kupim i skuplju verziju,ali sam se u poslednjem trnutku predomislio. Doticna osoba od samog pocetka nije pokazivala bilo kakvo interesovanje za poklon i izbegla da se sretne samnom i primi polon. Zato sam se i uzdrzao od skuplje verzije.Ali sam opet kupio. Ispostavilo se da sam samo delimicno bio upravu.
Sada je potpuno besmisleno da poklon cami u fijoci,da ceka nekog kome je namenjen. Verovatno cu ga naknadno pokloniti nekome ko ce istinski da se obraduje. Samo ne mogu da odlucim kome. Mislim da niko od ljudi koje znam nije zasluzio poklon takve vrste od mene. Ali Boze moj,'leba ne trazi moze jos da saceka. Nacice se vec neko. Drago mi je sto moj poklon,ipak nije zavrsio kod nekoga kome je bio namenjen,a tome nekom nije uospte stalo do toga.

11 Comments:

At 10:51 PM, Blogger Sanha said...

Desilo mi se slichno neshto,poshla sam na rodjendan,kupila poklon i desi se neko sranje,pa sam u zadnjem trenutku odustala od odlaska na rodjendan i ostala kuci,...I poklon je bio bash biran,namenjen specijalnoj osobi,bila sam odushevljena shto sam bash to izabrala,ali posle toga se nisam videla sa tom osobom mesecima,stajao je poklon na polici,skupljao prashinu i jednog dana ga odnesem najboljoj drugarici,...Umrla je od srece,zaplakala devojka,..a jaaa,...ja se zaprepastila,jer ...ipak sam poklon birala za nekog drugog,nisam ochekivala takvu reakciju,...I nije mi zao,drago mi je shto sam joj dala to,dala bih joj josh milion puta,alii,...nisam dala toj osobi kojoj je bio namenjen poklon,...I nikada nisam dala toj osobi neki poklon za taj rodjendan,krivo mi je,volela bih da jesam,od srca je bio,...shta sad,..dala sam nekom drugom,a kad budem nashla neshto pogodno,spontano,uz put cu uzeti neshto shto tad nisam dala,...visi mi ta misao vec godinu dana i kad-tad cu uzeti novi poklon...Gadno je kad neshto sto si namenio nekome ode u tudje ruke,malo te grize sve to,ali izvuchesh se nekako,ne pred njima,nego pred samim sobom,...valjda(shta sam ja sad napisala...nemam pojma:))))

 
At 3:55 AM, Blogger zvezdana_prasina said...

i meni se isto desilo, da sam kupila poklon ali nisam ga dala. Ja sam jako smotana osoba i pomalo cak i stidna. Birala sam poklon sa puno ljubavi i zelela sam da ga dam, ali nisam.
Jednostavno zato sto sam stidna i verovala sam da mu se nece dopasti, nisam imala hrabrosti da ga dam i da vidim njegovu reakciju. Bojala sam se da mu moj ukus ne ogovara.
KO zna gde je sad poklon...negde sakrivan od mene same :(

 
At 5:48 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

hej bre Ples zasto si otisao sa krste ili je ono samo fora za sezanje

plizzz

 
At 6:28 PM, Blogger Munjočitačica said...

A, otisao si sa Krste?:)
Oces i ti da odjavis nick?:))

 
At 12:18 AM, Blogger KLL said...

Oce to tako matori... desava se jbga... da ne kijam opet za istinu, ali sve si lepo rekao i svega toga bude i blablabla... Ali...
Uvek ima to, ali, a? :)

Kazu ljudi da se poklonu u njupavce ne gleda i da sto je dzabe i Bogu je drago... pa treba ga uzeti, 'leba mu poljubim, pa makar i da nategnes i oshines iz pracke s terase u pizdu lepu materinu!

(:

 
At 12:19 AM, Blogger KLL said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 10:11 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

GDE SI VEC DVA dana
sta se dogadja
nemoj takav biti, pisi bilo sta, molim te, ne moguce da te nije pustilo do sada
dva dana nisi u moodu bwe
javi se barem da znamo da si ziv

 
At 1:20 AM, Blogger Mikac Sever said...

Ziv sam bobo!!!
Hvala sto brines za mene. :D

 
At 9:26 AM, Blogger WHITENICKY said...

otisao si sarmu probao nisi , neka neka boranija te ceka :)))))

@munjocitacica ...nije otisao PLES otisli su samo DEMONI sa krstarice

@KLL ... sovuljago ja ti rekoh da imam posebnu metodu odlaska sa foruma ... odlazim dignute kite jer dosta sam tucao pickice forumaske , sada neka ga svi pushe ... vecih pizdrurina u zivotu nisam video nego forumase u RL , pizdurine koje su na forumu jedno a u RL drugo ... zavidno , ljubomorno i pokvareno :))))
mada mozda se i vratim jednog dana da sve redom karam u SHUPAK MOMENTALNO :)))))

 
At 10:26 AM, Blogger WHITENICKY said...

Brate taj poklon treba da nekome das sto pre jer samo u tebi budi uspomene i secanja na tu osobu kojoj nije stalo do tebe ... vracanje u proslost je najgora stvar u zivotu ... ili ga baci i zaboravi na sve ili ga pokloni nekome kome ce to znaciti , bilo da je to drugarica , poznanica ili neko deseti ... all the best !!

 
At 12:40 PM, Blogger Mikac Sever said...

Niki,mogu da ti kazem da si upravu.
Taj poklon me definitivno podseca na proslost. I to me nervira.
Samo je tesko da nadjem kome drugome da ga poklonim,jer je bas biran.
Nemam pojma,nisam pametan,videcu...nosio sam se mislju i da ga bacim ili da ga dam toj osobi pa neka ga ona baci boli me kurac!

 

Post a Comment

<< Home