Monday, September 04, 2006

Ne znam sta sam hteo...

Imao sam neku ideju jutros i juce,ali sam je u medjuvremenu zaboravio.
Cimao sam se malo po gradu, isao do banke. Boze,kakvo kretensko vreme ima ona banka Societe Generale (valjda sam pravilno napisao). Ova,meni bliza expozitra ne radi ponedeljkom (koji idiotizam),a ova druga dalja radi ponedeljkom do 18h. A ostalim radnim danima rade do 16:30h.
Zamisli to, eeej! Banka koja radi do 16:30h,a sta ako ti svaki dan radis do 17h recimo,a trebas povremeno nesto da uplatis? Kakvi shabani!
Ma,boli me uvo. Ionako nisam njihov komintent,ako se to tako kaze? :))
Ja sam komintent jedne druge banke koja bi radila i 24h samo da ti uzmu pare. Banka je sa vecinskim italijanskim kapitalom. :)) Necu namerno da kazem koja. :)) Ma, banke i automobila nema bez "Guten Tag". Ovo ostalo je truba,manje vise.
Nemci su bre zigubili dva rata protiv celog sveta i to je trajalo godinama i OPET su najjaci. Ja se njima divim do imbecilnosti,sto bi rekao Radovan.
Kad smo vec kod Nemaca. Cim pomenem njih, odmah mi napamet padne rasizam. Mislim da je to normalno,ne? Kako god. Imam pravo da mi bilo sta pada na pamet kad cujem nesto,he!
Sto sam ovo pomenuo? Mislim da sam u poslednje vreme postao rasista. I to iz prilicno cudnih okolnosti. Sociolozi su skloni da kazu da nekog mrzis,jer ga ne poznajes dovoljno. Znaci mrzis drugu rasu, jer je ne poznajes. Mad,a kod mene je obrnuto. Ja sam poceo,ne da mrzim,ali da nipodastavam druge rase,onda kada sam ih upoznao. Proveo sam neko vreme sa zutima (u Kini) i ujedno sa americkim crncima (konkretno 3 crnca) ,jer je firma za koju sam radio u Kini bila americka.Otuda i crnci tu.
I kada ,tako, malo vremena provedes sa drugom rasom shavtis da su belci ipak na odredjen nacin sofisticiraniji nego ostali. Recimo zuti su mrsavi,niski,neuhranjeni,veoma tesko kapiraju neke stvari ( da ne kazem glupi),prilicno su lenji,prljavi (cak izuzetno prljavi) (ovde ne spadaju Japanci oni pokrecu ovaj svet)...Kineza da nema preko milijardu,da ih ima oko 200-300 miliona,verujte mi da bi svi pomrli,pocrkali,nestali bi sa lica zemlje. Ali ovako im kvantitet omogucava koliki toliki kvalitet. Sto rece jedan moj ortak koji je bio samnom tamo (u Kini): "Ne mogu da verujem da ne postoji nesto u cemu oni mogu da kazu da su medju prvima u svetu". :)Osima naravno po preko milijardu stanovnika i stonom tenisu. :)) Stoni tenis je jako bitan. Hehehe!
Na crnce necu da trosim prostor. Sva trojica su bili dzukele. Grebatori,drukare,zicatori...itd.
Eto,ja sam na osnovu dodira sa drugim rasama postao vrlo umereni rasista. Morao sam da napomenem ovo "vrlo umereni",jer sam time hteo da se ogradim od necijeg misljenj,a da bih ubio nekoga samo zato sto je druga rasa. Ili da bih podrzao ubijanje ili maltretiranje nekoga ko je razalicita rasa od mene. NARAVNO DA NE!
Opet,sa druge strane,zla kob belog coveka je ta sto je upravo on ubijao sve pripadnike druge boje koze. Nemilosrdno.Kao takvi smo obelzeni svi. Ispada da je sve stereotip.Hm...
Ali sam se lepo osecao kada sam iz Pekinga sleteo u Pariz i kada su me na proveri pasosa pustili,da su mi pasos jedva i pogledali,samo zato sto sam belac. Samo sam prosao. Dok su ostale,uglavnom Kineze,zadrzavali po vise minuta. Po nekoliko minuta su im samo sliku gledali.
Lepo sam se osecao,jer ne volim da cekam u redu. A posebno ne sa Kinezima koji smrde. Ja sam ipak drugaciji od njih.Ipak sam ja Evropljanin.Ha! Valjda!? Hehehehe!
Zato su me kasnije za let od Pariza do BGa,istresli iz gaca. :)) Mislio sam da ona riba (dobra riba,Francuskinja) na terminalu, zeli da vidi moje "kvalitete" kada mi je rekla da skinem kais i patike. :)) Steta! Nije! To je bila samo provera.
Kada sam je pitao zasto da skidam patike,odgovorila mi je: It's too big. Hehe! Pa jeste, nosim 45-46 broj. Mozda frnacuski muskarci nose 38-39,hehehe!
Oh,yeah! Ofcourse that it's too big. Everithing is too big on me.U know? :))
This way sir,please.
Onda krenem da se ukrcam na avion i opet neka riba iza mene (opet dobra riba) nosi neki kofer,a ispred nje dugacko uvijeno stepeniste. Mislim...kofer i nije toliko0 veliki,ali ipak je ona zensko. Jos iz nekog belog sveta. A putuje za BG. Odmah sam morao da joj se ponudim,da bih u startu dao jedan pozitivna glas za ovu tzv. moju zemlju. Posto znam da ce kada ova stigne dati nama 100 negativnih poena. I to samo od aerodroma do Slavije.
Exuse me,do U need help? Pogledala me je malo cudno...onako sa nekim polu smeskom. Ne secam se da je nesto odgovorila. Ja sam je pogledao kao da je jos jednom pitam isto. Onda sam se sagao i uhvatio kofer u ruke.
Be careful,is too heavy. Are you sure that you can ...?
-Ofcourse, that I am sure. Don't be worry.
Kofer i nije bilo toliko tezak.A posebno ne za mene. Sneo sam ga bez problema,skoro trceci niz stepenice. Naravno da mi se zahvalila. :))
Lepo je kada se stalno vrzmate po aerodromima sirom sveta. Mozete da upoznate raznog zanimljivog sveta. :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home