Sunday, September 03, 2006

Ma idi bre...u pizdu materinu

Kako sam se iscimao za jebeni user name oko ovog sranja. Kao da ceo svet ima blog. Jebem ti blog. Za malo da odustanem od kreiranja.
Ali sam ipak uspeo da se probijem kroz obruc i drugovima dones hranu,drogu,ribe i dobru muziku. Naravno fudbal se podrazumeva.
Kome se ne svidja gitarska muzika,mogu da mu nabavim i Mitra Mirica...i sve u tom pravcu.
Uzivaj te!
Ako moete i znate da uzivate samnom. Ko zna neka nauci.Moze da bude korisno. :)
Ajde bre...

9 Comments:

At 6:42 PM, Blogger Mikac Sever said...

Proba...1-2,1-2...:)) CCC...jen' jen'...

 
At 7:32 AM, Blogger whitenicky said...

nije ti losa proba , samo moras glasnije da se deres :)))))

popij ono jaje iz KINE :)))

 
At 6:24 PM, Blogger Mikac Sever said...

Fala ti Niki sto si se prvi javio.
Ovime nisi ni svestan da ulazis u istoriju. :)))

 
At 1:52 PM, Blogger whitenicky said...

sex

 
At 1:53 PM, Blogger Sanha said...

hehehehe

 
At 1:55 PM, Blogger whitenicky said...

@sanha - jel moze jedan sex za mene :)))?

 
At 2:01 PM, Blogger Sanha said...

Moze sreco sve,da se malo oraspolozimo,a Ples neka snima,pa da se obogatite...:))))

E..Ples,"ebo te blog,neko mi koristi user,morala sam da poslusham ovog ludaka za neki drugi user:)))

 
At 5:53 PM, Blogger Mikac Sever said...

Samo se vi deco sexasajte.Zdravo je to. Ako vec niste zarazeni. Hehehehehe!

 
At 7:00 PM, Blogger whitenicky said...

Samo brate karanje u booolju i nista vise :))))

 

Post a Comment

<< Home