Thursday, September 21, 2006

Jadno i tuzno

Pre neki dan se vozim u gradskom prevozu. I kako smo usli ortak i ja,posli do mene da on pokupi neki CD,posle nekoliko stanica ulaze neki skolarci. Uzrasta mozda 15-16 godina,znaci prvi-drugo razred srednje skole. Mozda cak i 8. razred osnovne.
I naravno vecina NASE izdrkane dece nosi neke besne mobilne telefone,od po par stotina evra,koji su im ,verovatno,kupili njihovi jos izdrkaniji roditelji.
Sta se desava...u jednom momentu neki klinac pusta neke narodnjaka da gruvaju sa njegovog telefona. Prvo sam pomislio da mu tako zvoni mob,ali sam vrlo brzo ustanovio da je to mp3 na mobu i vidim da oni uzivaju u tom nekom narodnjaku. Vidim da se BAS osecaju kao frajeri koji u autobusu gradskog prevoza do daske slusaju npr. Sasu Matica ili nesto slicno. Covece,to je PUNK!!! :))) (sarkazam naravno)
Gledam ih! Ne trepcem,ne pomeram nijedan misici na licu...samo ih belo gledam. Mislim se u sebi "jadna li ste vi deca kada su vas roditelji naucili da slusate takvu muziku u tim godinma".
Kada sam ja bio u njihovim godinama,bilo je sramota slusati i nekog kao sto je Toma Zdravkovic,akamoli nesto drugo. Moje drustvo je gotovo 90% slusalo razne vrste roka.Domaceg stranog,nebitno...ili nesto slicno.
Onda kasnije,predvece...vracao sam se iz grada i opet krenem busom i onda opet naletim na popodnevnu skoslu smenu koja ide kuci. Neke dve ribe takodje ukljucuju svoje mp3 na mobilnom i pustaju da sve nas u busu ocaraju zvuci najnovjih narodnjackih hitova Grand produkcije. Bio sam odusevljen! (sarkazam)
Jos su vrlo glasno pricale o momcima u svojoj skoli i naravno jedna drugoj pricale koja im se pesma najvise svidja iz jihovog mp3 repertoara. Po sistemu..."Jaoooo,kakoooo je doba ova pesma". Nekoliko ljudi u busu ih je jadno pogledalo.
Jad,beda,ocaj,tuga...ta deca veroatno nikada nisu culi za Azru,Haustor,Prljavo Kazaliste,EKV,P.Patku,Disciplinu kicme,Elektricni orgazam,Smak,Buldozer...i sl. veroatno ni za nesto novije tipa Dza ili Bu,Ateist rap,Giblini,Dzukele...itd.
Strane bendove slicne ili neke druge muzicke orijentacije i da ne pominjem.

5 Comments:

At 3:07 AM, Blogger KLL said...

Amin 8)

 
At 2:23 PM, Blogger zvezdana_prasina said...

hehe i ovde je nesto slicno
samo nije vise mp3 u modi
sad idu okolo i slikaju
znas u onom fazonu : cek samo malo cico da slikam ovu sisatu pa cu ti je pokazati nocas kad se viidmo..................i sve tako
klik ovamo klik tamo zvr ovamo zvr tamo
mozda a ja i ti smo ostarili cini mi se
do duse mene to ne nervira, ja cak nemam ni mobilni u zadnje vreme , odjavila sam ga, nauci se covek na sve to i onda prolazis pored leph stvari i da ih ne primetis, a jebeno je za kola dok ih vozis...........:))))

 
At 7:20 AM, Blogger WHITENICKY said...

BRATE jel dolazio mozda BRKA :))

Jebote otkako sam otisao s onog usranog foruma KRSTARICE lakse se dise

 
At 11:26 AM, Anonymous Anonymous said...

I found some search engines.
But i dont understand the type it.

levitra
phentermine
carisoprodol

 
At 2:47 PM, Anonymous Anonymous said...

goopeIdesswig xaikalitag Annornthork [url=http://usillumaror.com]iziananatt[/url] immonisulouct http://gussannghor.com GoodoOsteox

 

Post a Comment

<< Home