Saturday, September 09, 2006

Izlazak u vecernji provod (Smor)

Malopre sam otisao do prodavnice da nesto poslusam mamu. :))) (ovo "da poslusam mamu" je sarkazam) Kad na ulazu u prodavnicu gde je i kasa, guzva. A posto je radnja pretrpana robom,pa tu stoji 5-6 ljudi i odmah je guzva. Ne moze da se udje. Ja uzmem to sta mi treba i dodjem do kase i stanem u red. Gledam unaokolo dok cekam. A ispred mene dva momka nalickana,namirisana kupuju valjda dopune za mobilni. A tu odmah ih cekaju neke ribe,takodje namirisane,nalickane,skockane...sve u fulu. Lepo. Sve je lepo.Lepo je videti sredjene i uredne ljude. Zene,devojke posebno. Ali...
Dok sam tako cekao i gledao u njih,prodje mi kroz glavu koliko je cimanja potrebno da bise muskarac,a POSEBNO zena,devojka doterala za vecernji izlaz,posebno vikendom. I odmah mi bilo muka. Odmah sam zamislio sebe iz malo mladjih dana. Mada se nikada nesto posebno nisam opterecivao sa oblacenjem za izlazak. Bitno mi je bilo da sam cist i da fino mirisem. Ostalo mi je manje bitno. Ako mi se hoce mogu da izadjem i samo u majci,sortsu i papucama.
Onda sledi sam provod te veceri. Vec zamisljam kako se cimaju po gradu sa one dve ribe gde ce i kako ce. Da li ovde ili onde. Pa se vozaju od jednog mesta do drugog. Negde nema mesta,ovo ono. Pa onda konacno nadju gde ce da se smeste...i bla,bla...
Dojadilo mi je da se cimam po gradu. Dojadilo mi je da slusam kojekakvu SHIT muziku kojekude. Veliki sam diktator sto se tice muzike. Jedna pogresna pesma moze da mi potpuno upropasti vece. A uvek ih ima gomila. Dojadilo mi da gledam ljude koji su se obukli kao da idu na prijem u ambasadu.Dajte malo slobode. Dojadilo mi je poziranje okoline...a posebno mrzim diskoteke i sva mesta gde je glasna muzika. Niti mozes da pricas sa ljudima sa kojima si izasao,niti moze da muvas ribu koju si osacovao,niti mozes da igras jer je muzika kurac i jer niko ne igra. Mozes samo da sedis ili stojis i zevas u naokolo i paris oci na nekom dekolteu.
Bas su mi dojadile i zurke i zurkice i sve u tom smeru. Pre neki dan nisam otisao,a trebao sam, na rodjendansku zurku sestre od mog jedno jako dobrog druga. Javilo mi se u glavi kako ce to da bude prilocno smor zurka i odustao sam. Video sam par propustenih poziva na mobu...ma boli me uvo. Ionako sam bio umoran,ceo dan sam tada bio van kuce. A,i posle bih morao da se cimam za prevoz.
Kad sve saberem ne isplati mi se da se cimam oko sredjivanja,oko odabira mesta gde ce da se ide,oko prevoza,mrzim i da cekam autobus i da se onako malo sredjen guram po busu sa ostalima (ako ne idem kolima) ...i sve to da bih se smarao u nekom lokalu uz neku izdrkanu muziku uz koju ne mogu ni nogom ispod stola da cupkam. Ma idi bre...stvarno ne vredi.
Meni za provod ipak treba malo vise. Naravno mora i drustvo da se pogodi,a mnogo cesce se nadje da je neko nesto nadrkan ili da ti se prikaci neki smarac.
I nije mi jasno kako ljude vise ne mrzi da se cimaju oko svega toga,da izlaze na, manje vise, ista mesta,gde ce da vidjaju manje vise iste ljude,slusaju istu muziku...?Ako imaju para da se napiju,onda kazu kako su se super proveli. Super su se proveli, jer su se napili? He...ma pali brate...

3 Comments:

At 3:06 AM, Blogger zvezdana_prasina said...

ovako Ples
ovde gde sam ja moze da se izadje u papucama i carapama, niko te ne bi ni pogledao zapanjeno, i cak mozes i jeko dobru ribu da upecas za to vece
ja isto ne polazem puno racuna oko oblacenja
naj-vaniji deo mog provoda je osmeh od uva do uva, zbog toga i izlazim da se raasteretim i da vidim koji lep komad naravno muske komade ja gledam
Svidja mi se nacin kako to sve non salano opisujes na blogu
ja sam pocela blog davno nekada, cak ne znam ni da li radi vise
..........:)))

 
At 2:43 AM, Blogger Fluid od Juga said...

Ovo je čoveče većim delom kao da sam ja pisao.
Mene nešto mrzi da pišem blog, a i nemam vremena. Ali eto ima ko da piše i za mene. Ja ću kad stignem. :)))

 
At 7:52 AM, Blogger WHITENICKY said...

brate ... sledeci put ti i ja idemo solo u grad videces kako ce biti sexy :))))

 

Post a Comment

<< Home