Sunday, September 03, 2006

Forum Krstarice

Evo prilike!!! Nema cenzure,nema nicega. Znam da ce mnogi da se obraduju.
Ma ono tamo su sve shaban do shabana. Mislim na modove naravno. Nema bre 3 normalan moda.
A to su uglavnom likovi,koji u skoli nisu mogli da bdu ni higijenicari. Nego su bili oni cvikerasi koje niko nije jebao ni 2%. Oni kojima zena ne daje ni jednom mesecno. A i kad im da one ne umeju da je pojebu kako valja. Zato im posle i ne da. I onda ovaj tako nadrkan dodje na forum i "rokne" mene ili nekog slicnog meni.
Kao nisam postovoa pravila. Koja pravila? Koje pravilo zabranjuje meni da buzdovane zovem buzdovanima? Ajde sto sam ih panushavao...manje vise. Pa oni ionako znaju da ih stalno napushavam. Nego to je to...kad mu zena,devojka bilo ko...mozda decko,hehehe,dozvoli da se malo omrsi onda mi (mod) zazmuri na jedno oko. Verovatno jer ne moze da se lako povrati od sexa koji mu je trajao onoliko dugo vremena za koliko ja izbacim svoje seme iz sebe kad svrsavam. :))
Ali,ako mu zena ne da..onda on dodje,pa bi da jebe mene. Ha! Sva sreca samo preko kompa. I tad pa ne zna da jebe. I tu mu jebanje traje kao u predhodnom primeru. Traje onoliko koliko mu je potrebno da me banuje. Mozda minut.
Sex ce unistiti ovaj svet. Sex ga je stvorio,sex ce i da ga unisti. Hahahaha! Koji apsurd?!?! A mozda i nije! :)
No,da se vratimo modovima. Naravno ne mislim na sve,ali na 95% njih. Sto bi rekao Dzoni Stulic "lutke od krvi bez trunke ideje,ubice na cesti". Pored toga sto nekad stavrno sluze da zastite nekoga,takodje sluze i tome da potpuno unakaze zabavu na forumu. Cim raja pocne da se pali oni odmah kljuc i par banova. Partibrejkeri!!! (sad mi pice na mp3)
Zasto krsta ne bi ostala samo za njih? Da oni komuniciraju sami izmedju sebe? Ne ide...onda ne bi imalo na kome da se izivljavaju. Vise njih sam pitao kakv je osecaj kada nekog banuju? Jer se osecaju nadmocno (powerfull),onako,jel osecaju da su neko i nesto? Jel i se dize? Mozda im se dize.Ali im se ne dize onda kada treba.Jebiga...priroda zna da bude izuzetno okrutna. :)
Pitao sam da mi objasne kakav je osecaj,da probam da zamislim...pa da odem da ga izdrkam. Ili kad sam sa ribom,mozda me to dodatno napali. Mozda pocnem da svrsavam u mlazevima od 2 metra. Uflekacu zid jebote! :) Zadvoljan sam i sa postojecim mlazom. :)
Mada,kad sve okrenes i vratis,opet je to na moje i nase dobro. Ipak su oni sa razlogom tu. Da misle za nas,posto mi nismo sposobni da mislimo o sami sebi. Pa kao pojedine "slizbe". Mozda su oni buduci clanovi sluzbi,na praksi po forumima,a? Ne znam bas...imam ortaka kome je cale bio inspektor za privredni kriminal.Jako mudo. I kaze da ima ljudi iz sluzbe koji redovno posecuju svakakve internet "dogadjaje" i zabave da bi se infiltrirali. Paranoja ili ne...mikad se ne zna. KGB still watching U!!! Tu majcu je Draza nosio u Nanningu da zajebava Amere. A oni mucenici se tripovali. A on je obukao majcu samo da bi na prigodan nacin sacekao ribu koja mu dolazi iz Rusije. :)
Generelno,modovi su sitne duse. Kao oni koji si neka birani od stane UDBA da drukaju prve komsije i rodbinu. Bar se tako ponashaju. Ili oni koji ma je LUDILO provod da se naduvaju vutre ispred zgrade.Ili na nakoj zurci. Covece,kakav provod! Ludilo! Pa i ja bih tako reagovao u takvom beznadju,mozda He he! Pa zamisli jos kad mu kazem da sam pojebao neku forumasicu...joooooj. Znaci vec sam vidjen na listi. :)
Cim mu kazes da ne jede govna,on te "rokne". A jel bi smeo uzivo da me rokne kad bih mu rekao da mu je keva kurva? He...pa nek proba.
Covece...imam gomile dosijea o svima njima. Mozda imaju i oni mj dosije. Samo ipak sam se ja usavrsavao u inostranstvu.:)) A mozda su i oni? Ovo ide u beskraj.
Saga se nastavlja.

4 Comments:

At 7:31 AM, Blogger whitenicky said...

modovi su likovi koji su vlast , koji su zakon ali samo u svom svetu :)

 
At 7:31 PM, Blogger DisMisaL said...

Poštovani, vaše primedbe su uočene i bićete odgovarajuće tretirani. Tj, od sada, na dalje, pa i ubuduće, svaki vaš korak biće temeljno ispraćen, ne bih li vam pronašao grešku i zaključao temu ;)

U potpisu: mali, zli, napaćeni moderator-cvikeraš, i predugo bez seksa.

 
At 3:56 AM, Blogger Mikac Sever said...

Dis,svestan sam svega. :))
Drago mi je da si svratio. Pozdrav!

p.s. mene nikad nece uhvatit' :)

 
At 7:11 PM, Blogger whitenicky said...

ja mislim brate da je sada cool biti moderator , evo ja sanjam vec godinu dana da budem moderator da moze neko da mi ga popusi kad hocu da ga banujem :)))))) MISLITE O TOME

 

Post a Comment

<< Home