Thursday, September 07, 2006

Do srzi...

Malo sam posustao ovde. Ne mislim na to sto nisam juce nista napisao ili sto mozda nemam ideju,nego sto sam mislio da cu biti mnogo direktniji. Mislio sam,kada sam otvarao ovaj blog,da cu vise pricati o nekim svojim zapazanjima iz privatnog zivota.Onako bez pardona. Da pljujem i psujem redom. Ali nisam...eto...mozda je sada trenutak da malo krenem.
Evo,pre neki dan sam se opasno posvadjao sa kevom. Najzesce od kada sam se vratio iz Kine. Mnoge stvari sam joj precutao,posebno sto se tice prozivanja mene za sve i svasta od strane nje.
Kao prvo i sam se cudim kako sam otrpeo prozivku da smanjim sa telefoniranjem,jer je stigao racun od 5000 dinara. Znaci SHOCK!!! Ja da smanjim? Pa ja skoro i da ne telefoniram,a net mi je kablovski,hehehehe,koji apsurd!!!
A keva od kada sam ja dosao iz Kine,non stop je zvala burazera u Kini,jer je on tada menjao firmu,selio se u drugi grad,pa da cujem majka da li je njen sincic dobro, posto se seli. To je vrlo potresno za jednu majku kada joj se sin seli iz jednog kineskog grada u drugi,a majka mu je u Srbiji. :)))
To je bila vrlo dramaticna situacija i dramaticni razgovori. U fazonu: Jao,sine kako si?
-Dobro sam.
Jao sine,pa sta radis?
-Ma ne radim nista,zevam tu unaokolo.
Jao sine,pa kako se osecas,jesi dobro.?
-jesam ti vec jednom rekao da sam dobro i da mi nista ne fali.
I sve tako u krug. :))
Juce sam bio sa kevom do Indjije,vozio sam je poslovno. Ja sam inace,uglavnom kevin vozac,tegljac,nosac i svi slicni rmbacki poslovi. Mada je vozac malo gospodski. :))
I dok sam je vozio,sve vreme nisam progovorio ni 3 cele prosto prosirene recenice sa njom. Na 99% posto pitanja nisam odgovarao,a na onih 1% sam odgovarao sa DA,NE,JESAM,NISAM...
Ne pada mi na pamet da odgovaram na pitanja tipa Sto ne skines taj prsluk,majcu,duks i sl. Sto ne ides onde da kupis nesto, onde je lepse? Sto stojis tu kad je toplo/hladno? Sto ne jedes nesto? Sto si obukao te pantalone kad je vrucina? I sve u tom pravcu. Na takva pitanja uopste ne odgovaram samo nastavim da radim ono sto sam vec do tada radio.
No,posvadjah se sa njom taj dan i to zestoko,jer je pocela da me proziva za neke stvari. Hoce da joj nesto uradim na netu sto je trenutno bilo nemoguce,jer sajt nesto nije bio u redu. I cim nesto nije uredu sa necim na internetu sto ona hoce da vidi odmah sam ja glavni krivac. "To si ti namerno nesto uradio da ja ne mogu da pogledam,nece da ti izadje na dobro to sto meni radis,dragi sinko". Ma bre sisaj kurac,glupaco!!!
Ne vredi da joj objasnjavam nista. Evo vec 3 godine ja njoj svaki put objasnjavam kako se otvara mail ili tako neke nebulozne stvari. A najgore je sto ona misli da sve zna oko interneta i rada na kompu. Pa kad ja nesto ne mogu da uradim iz neki razloga,posebno na netu,ako je veza losa ili ako je server puko ili bilo sta slicno,onda sledi vec ustaljena konstatacija "Ma ti si bre glup,ne znas bre da uradis osnovnu stvar" ..."Nemas ti pojma,ja bolje znam od tebe samo ti toga nisi svestan",a sa drugu strane non stop me zivka,jer ne zna ni muziku da pusti. Juce joj je 1-x svirala jedna pemsa,jer nije znala kako da promeni pesmu.A zajebala se,pa klikla i sklonila playlist...ma plakao sam od smeha. I domah joj pokazem kako se jednim klikom vraca lista.I istog momenta nije znala da ponovi,da uradi opet. PLAKANJE OD SMEHA!!! Ali bitno je da ona kaze kako je znala,ali nije htela da nesto ne pokvari,hehehehehehe!
Sta moze ona da zna bolje od mene ako pukne server? :))) Apsurd!
I ja se cesto maltretiram po netu,kada treba nesto da zavrsim,ali ona misli da je to sve lagano. Vidi mene kako ja neke stvari radim olako i onda misli to je tako. A ne zna da sam sve ove godine ucio i da danas danas ucim da bih znao da odradim sve to sto znam. Ali ne...bitno ja konstatacija "ti ces meni da pricas,nemas pojma bre,nisi ni svestan koliko si glup". Kako da objasnim nekome da sajt ima nekih problema,da komjuter ima odredjenih problema,da mi treba vreme da vidim sta je,nekome ko ne ume ni PRIVATNI mail da otvori. :)))
Opasan slucaj je bio juce. Hehehehe! Da se covek ubije od smeha...
Hoce da vidi ona svoj mail,ali posto sam ja pre nje bio na kopmu i bio je prijavljen moj nalog,onda ona kaze: "kako ja sad ovde da vidim svoje mail,sve si ti zauzeo,sve si namestio samo za sebe,sve samo sebi..." :)))) Ja iskuliram (da je ne bih uhvatio i izbacio kroz terasu),prvo se odjavim ,pa se odjavim kompletno,pa se opet vratim na pass i lozinku za mail,dalje seldi komentar:" Sta si to uradi,sta si to iskomplikovai,kako sad ja da se upisem,kako da prveravam mail kad si sve iskompliovao..." ja se okrenem i odem da gledam utakmicu. Znaci ne zna covek da li da pukne ili da se ubije od smeha. :))
I posle takve neke situacije ona mene iznapushava,derenja se (inace se samo dernja),preti mi(heheheh ona meni,hehehe),mars iz kuce,dzukelo,pizda ti materina,ja da te hranim,mars iz kuce,sve da platis pizda ti materina...i sve u tom pravcu.
Ja kazem da hocu da izadjem,samo kad mi vrati 1300 dolara koje sam ti dao za poslednjih 6 meseci. :D
Naravno,ja cu uskoro da odem i bez tih 1300 dolara i bez bilo cega. :)) A posle ce da me zivka na telefon,ali dzabe...Sutra dan ja sedem u dnevnu sobu i nesto zevam,ona seda isto i pocinje nesto da prica ,a ja jo kazem: "Nisam seo ovde da bih pricao sa tobom"
A ona, kao uvredjeno: "Hoces da kazes da ti ni ne odgovara moje drustvo"?
-Da.
Ustade i ode da spava.Hehehehe!
Sta ce mi drustvo nekoga ko svakodnevno izgovara razne neosnovane budalastine o meni. Neko ko mi preti (iako je i sama svesna da mi ne moze nista),ko me pljuje,naziva pogrdnim imenima,psuje najgore...Pa sta sam ja-slina?
Eto,valjda sam uspeo da docaram sa kim ja zivim. He he he he!

3 Comments:

At 5:51 PM, Blogger Sanha said...

Hehehe,...secam se jednom sam ti videla kevu preko kamere,dok smo prichali,tad ste nesto polemisali,a chulo se sve,znam da sam se smejala kao ludak,umirala sam od smeha,bilo mi simpatichno,...:))Svi imamo slichnih sranja kao ti(mislim oni koji imaju roditelje u blizini),na meni se moja izivljava iz chista mira,na sve moguce bolesne nachine,al' ipak mi je majka,jedina mi je i istrpim sve,stegnem zube i precutim,...Poslednji put smo se posvadjale,...pa ne secam se,sad se samo prepiremo,razlika je:)Ne znam,sad mi je pomuceno sve,spava mi se pa cu samo reci,...volela bih da odem i ja i da nemam takve trzavice vishe,a sa druge strane mi strashno treba,jer sam vezana za nju,ona mi je sve sto imam,...Gadno,...sad joj povladjujem stalno,ali pucam u poslednje vreme,...Nemam pametan komentar sad,napisacu kad se odmorim malo od svega(chak smo i na poslu po ceo dan zajedno,moram da se odmorim)..:)))

 
At 7:27 AM, Blogger WHITENICKY said...

ja zato ne zivim sa svojima vec 14 godina .... brate znam ja sto si nervozan : pa ti i ja vise ne postujemo na krstarici ... ali samo zato sto ni jedna forumasica nece momentalno :)))))

 
At 9:43 AM, Blogger WHITENICKY said...

brate moras neke nove da otvoris ludacke teme .... imas ti dara za te stvari ...samo jos da te plate u KINESKIM dolarima :))) ...onim tvojim jenima :))))

 

Post a Comment

<< Home