Wednesday, September 06, 2006

Bezobrazluk,pljacka,prevar i moje pare

Ajde neka mi neko kaze da ovo sto cu sada da ispricam nije sve ovo iz naslova. Imam kablovski internet (SBB) i cim nema TVa,nema ni neta,logicno. I to se redovno desava na svakih mesec dana i to u vecernjim satima oko 23h. Znaci u nevreme,kada ne mogu da se organizujem ni za sta. Niti da izadjem negde da ubijem vreme,niti da ostajem kuci. Mozda bih i mogao da izadjem do grada,nije problem,ali koga da zovem da ide samnom u 23h,jos radnim danom.
Ne mogu ni TV da gledam! Strasno! Pa zasta sam ja platio taj net i kablovsku? Ja sam platio uslugu non stop. I ne zanimaju me njihove tehnicke mogucnosti ili bilo sta slicno. Neka se organizuju. Pazi kad mangupi,drkaci,somovi uopste nemaju neke tehnicare koji rade trecu smenu. Nemaju nikoga za ovakve situacije. Neverovatne drkadzije. Jedno vreme kada sam ziveo u drugom stanu imao sam one druge,onaj IKOM...kako sam se njima jednom slatko najebao majke. Nisu mogli da veruju.
Njima se mnogo cesce desavalo da me ostavljaju bez signala. Jos se tada desilo kad je bila neka utakmica. Popizdeo sam. Ali to je bila samo kap u prepunoj casi. A slag na tortu...vrhunac bezobrazluka i amaterizma. Nestane mi signal sada za finle SP u Nemackoj! Znaci BRUUUUKA! I niko nista. Ja njima placam,kao i ostali,da bi oni mene tako povremeno drkali.
Sto nismo neka drzava,pa da ih tuze oni koji su platitli reklame za vreme utakmice finala SPa u Nemackoj. Da ih oderu za kintu. Mislim to je realno,zar ne? (ali u Svedskoj,hehehe ne u Srbiji) Oni su se obavezali da distribuiraju signal,ovima sto se reklamiraju, 1000 ljudi nije videlo
reklamu i molim lepo. Platite odstetu,jer smo mi platili da reklamu vide svi. A naplacujete koriscenje vaseg signala, a niste sposobni da to odradite kako treba ,onda platite. Pa ozbiljno,jedino se takvim kaznama mozemo dovesti u red. Nauciti profesionalizmu i odgovornosti. Nikako drugacije. Ni svabo nije rodjen odgovoran,nego je naucen,jer cim nesto zasere dobije po dzepu.
A i meni da vrate pare od pretplate. Jer kad me ovako zajebu u 11 sati uvece,sta ja da radim? A i platio sam internet za mesec dana. Ovo nije mesec dana. Oni meni svaki mesec maznu po jedan dan. I ko zna jos koliko njih ostane uskraceno za po jedan dan neta svaki mesec. Sta me boli uvo,neka zaposle trecu smenu tehnicara,da ih pozovem da otkolne kvar.

Jos i kada im prijavim kvar odmah ujutru,signal tek stigne u toku dana.Popodne negde...ma... Ne vredi,tako to zigleda kad lopov zemlju pritisne. I posle me neko pita sto necu da zivim u Srbiji. Pa eto sto! Ako platim net i tv za ceo mesec,HOCU CEO MESEC. To su bre moje pare !!! Pa oni mene iskljuce svaki put kad im ne platim. Znaci mogu da se zastite. A ko ce mene kao
potrosaca da zastiti? Ko? Niko! Sve su to lopovi!!!

7 Comments:

At 12:28 AM, Blogger Fluid od Juga said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 12:34 AM, Blogger Fluid od Juga said...

Šta da ti kažem na sve ovo?
Doživljavamo svi svakog dana svakakve gluposti. Ako počenem da ih beležim ima da izdam knjigu i to preobimnu.
Ovde je sve za pare. Pa i zajebancija na tvoj račun. :)

 
At 12:34 AM, Blogger Fluid od Juga said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 3:46 AM, Blogger Mikac Sever said...

Hehehe,Fluid,ne moras bas knjigu,mozes sve to da stavis u bolg. Lakse je i lakse se cuva. Knjiga se pocepa,izgubi...:))
Hvala sto si komentarisao.

 
At 3:48 AM, Blogger Mikac Sever said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 8:12 PM, Blogger Fluid od Juga said...

Još ako neko guta slova ode knjiga u večna lovišta. :)
Nego razmišljam nešto. Evo ja imam ovaj običan sporohodni internet :), pa se nešto i ne nerviram jer znam da ne može brže i bolje.
"Sve što se više ima manje ostaje nas samih." Ne znam gde sam čuo ili pročitao ovo (otprilike tako glasi) ali to je suština.

 
At 3:33 AM, Blogger Mikac Sever said...

Znas kakav sam ja,od sve tehnike hocu maximum.
A posto je to u Srbiji gotovo nemoguce,onda pocinjem da pizdim.
I to bas zesce da pizdim.
Ali eto...malo sam u poslednej vreme 'oladio,ali...

 

Post a Comment

<< Home